Mi értelme különcködni? Nem lett volna egyszerűbb minden országban jobb oldali közlekedést alkalmazni? Miért kellett a sok gyártónak annyiféle körosztót alkalmazni? Értsd jól: pl a Fiat miért nem tudott Opeles 4x100-as osztót használni?
Mert a kérdésben szereplő dolgok már jóval azelőtt fel voltak találva, mielőtt a kérdés megfogalmazódott benned. Autókat készíteni sem egy helyen kezdtek a világon, és ha valaki már kitalálta, hogy márpedig az én osztóköröm ennyi, akkor x év múlva nem fog átállni csak azért mert a másik csigazabáló (macskaevő, ferdeszemű, germán... ki-ki ízlése szerint helyettesítse be a legutáltabbgyártót) épp mást talált ki.
De jobb is gy. Ha elindulnánk az azonos osztókörön, és végigmennénk az ésszerűstésen, egységesítésen, akkor hamar eljutnánk oda, hogy mindek annyiféle motor... váltó,stb.
A végén lenne az Autógyártó Vállalat, aminek lenne
Kis Városi Héromajtós,
Nagy Négyajtós Limuzin,
Nagy Kombi,
Családi Egyterű,
Zárt kishaszongépjármű,
4x4 terepjáró
modellje. A lehető legtöbb azonos alkatrésszel (motor, váltó, műszerfal, utastéri elemek)
Még a színekkel sem kéne variálni, sokkal olcsóbb lenne a gyártás és az alkatrészellátás, ha mindenki megegyezne, hogy az autó színe kék (vagy bármi).
Bocs, de nem szeretnék ilyen világban élni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!