Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mit vegyek jobban figyelembe...

Mit vegyek jobban figyelembe ha Suzuki Swift Sedán-t vásárolok?

Figyelt kérdés
1.6-os Suzuki Swift sedánt szeretnék venni használtan de ovatos szeretnék lenni hogy nehogy ráfizessek. Minden érdekelne.: motor vagy hogy hol rozsdásodik meg ilyen hasonlók érdekelnének. előre is köszönöm.:)

2014. jan. 4. 18:33
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:
sokminden más benne mint a 1.0ba vagy a 1.3ba. meg tényleg nagyon jól megy :D barátnőméknek az volt sokszor vezettem és sokkal jobban szerettem vele menni mint a mi G astránkkal. szóval óvatosan vele mert nagyon megy ám :D és ha nem számít hogy esetleg netalán itt belföldön nem találsz hozzá valamilyen alkatrészt akkor hajrá. de szerintem inkább toldd meg még egy kis lóvéval mert 170ért szerintem nagyon tré lehet az a kocsi.
2014. jan. 5. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim ***** válasza:

Jó az az 1.6 :)


Nekünk már a második van, az első 90'-es volt, full japán, annak még a kasznija is más! Most egy 2000-es van, beletettünk kicsit több, mint 110 ezer km-t, minden különösebb hiba nélkül.


Amit nézz meg, az a hűtő alatti kereszttartó, szinte biztos, hogy lukas, nem nagy pénz cserélni, de legalább nyomokban legyen meg.


Tornyok képesek rohadni elöl, nem vészes, ha még nem lukadt ki. A küszöbök, és a hátsó ívek tudnak kényes pontok lenni, de a taposókat is tapogasd végig.


Legyen nálad mágnes! Legjobb a winchesterből kieszedett neodímium darab, elég erős, könnyen meg lehet fogni, hasznos dolog.


Amire figyelj, hogy az 1.6-nak teljesen más a futóműve, hátul van benne plusz stabi a kisebbekhez képest, valamint más az első, és a hátsó fék is, ami magával vonja, hogy drágább hozzá az alkatrész. Nem elrettentésképp, de hátsó fékpofa se a Unixnál, se a Bárdinál, se a Startnál nincs, hiába mondja azt a rendszer. Mindegyiknek végigtúrtam a raktárát, és ahol legalább átmérőben jót tudtak adni(nagyobb a féke, mint az 1.0-1.3-nak), azon nem volt rajta a kézifékkötél megakasztó lemeze.


Az első fékbetét is más, minta alapján lehet csak találni, olyan 6-7 rugó egy garnitúra.


14-es kereke van, nem megy rá a 13-as a nagy( muhaha, nagyobb) fék miatt, így a gumi is kicsit drágább rá.


A motorja elég tartós darab, az elsőben bő 500 ezer volt, mikor eladtuk. Ha nagyon kartergázos, felejtős, mint ahogy akkor is, ha orrán-száján olajos.


A mostani autónkban 260 ezer van, és egy kicsit olajködös a szelepfedéltömítésnél, cserélni kéne már, mindenhol másutt por száraz a motorja, és motormosást még nem kapott soha.


Egyébként ügyes, fürge autó, könnyen vezethető, dízeleket megszégyenítő nyomatékrugalmassággal. 55-60-tól lazán viszi az 5.-et.


Futómű cuccok nem vészesen drágák, persze, ha nagyon kolompol mindene, az azért nem lesz olcsó. Első autónak elég jó, bár benzinből kicsit sokat kér.


Gázból kicsit többet eszik, mint benzinből, nekünk vegyesben, ami 80% város olyan 8,5-9 között kér, de mentem már vele nem egyszer 6,5-ből is, országúton, meg városban is 8 alatt. (meg evett 20 felett is vidáman, Slovakia Ringen :D )

2014. jan. 5. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 anonim ***** válasza:
Tipp.: Ha élőben találsz kis hibát ami valójában nem jelentős akkor azokat aknázd ki és hozd fel neki alkuképpen így biztos le engedi az árat. Rozsdásodni lehet, hogy fog de az ellen nem lehet mit tenni, talán ha vastagon sáros lesz lemosod ilyenek de többen nem lehet tenni, esetleg amég nem rozsdás alvázvédőzni.
2017. ápr. 6. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!