Elég olcsón meg lehet már kapni a "sokat látott" példányokat, 170le körüli szériamotorral is volt szerelve, ami bőségesen elég a "drifteléshez" és elég olcsón is lehet hozzá kukázni alkatrészeket bontóból meg innen onnan.
Ford Sierra, Bmw e30, Lada háromszögből válogatnék. Kezdő autónak nagy motorral, ladánál tuningolttal és lehegesztett difivel tökéletesek, mert könnyen és olcsón van hozzá alkatrész a bontóból.
2014. jan. 3. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 anonim válasza:
plusz egy pont a Ford Sierra-ra
2014. jan. 3. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
6/11 anonim válasza:
A Lada az nem rossz, csak harmatgyenge. Egy nagyobb íven már rugdosni kell a kuplungot még akkor is ha már 100 ló fölötti motor van benne.
A Sierra már egy fokkal jobb, de ott is - az európaiaknál - 125 ló a plafon.
Én az E30/36-ot ajánlom. Az E30 alapból is könnyű, ha kipakolod a bódéját, akkor ~800 kiló körül megáll és a 325i-már alapból speer-es és a 170ló már sok mindenre elég kezdésnek. Ha kinövöd, még mindig ebbe a legkönnyebb belebarkácsolni egy nagyobb motort, sokan dobtak már bele 4 literes V8-at, a 286 ló meg akár már amatőr versenyzésre is elég.
2014. jan. 4. 00:58
Hasznos számodra ez a válasz?
7/11 anonim válasza:
Vegyél Nissan 240sx-et nem fogsz benen csalódni :)
2014. jan. 4. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
8/11 anonim válasza:
Sierra, E36, Mercedes 190, W124, W140, Corolla AE86, Opel Omega, Rekord, stb. Van választék :)
2014. jan. 5. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
9/11 anonim válasza:
Szerintem kezdésnek, ha nem szánsz rá milliós összeget, akkor nem érdemes BMW-t, illetve japánt venni, az első driftelgetős kocsit nagyobb eséllyel is töröd meg, szóval, attól függ, hogy mekkora a pénztárcád, de ami olcsó kategóriában ajánlható leginkább, az a Ford Sierra (2.0 Pinto motor rengeteget kibír, egyszerű, mint a szög, és baromi könnyen tuningolható a későbbiekben, az angolok N/A (szívó) tuninggal hoztak ki belőle 240 lóerőt).
2014. jan. 9. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
10/11 anonim válasza:
Egy szétrúgásra megfelelő E30 nem drágább, mint egy Sierra.
Az a 240 lovas szívó motor biztos baromi sokba kerülhetett, az első utcai Cossie-k is csak 205 lovasok voltak, pedig ezekben már ott figyelt a csiga is.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!