Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kell tartanom az automata...

Kell tartanom az automata váltótól?

Figyelt kérdés

Sok rosszat hallottam róluk.

Több százezer a javíttatása, többet fogyaszt tőle a kocsi...

Van valóságalapjuk?

Pl. ismerősnek 190 es merdzsója van, automata váltos, és állítja mióta nála van 12 éve nem költött rá, csak hajtotta

(ez olyan 300000 Km!!!!!!)

De van kontra is aki meg azzal jön, hogy 50000 km-enként 150000-et költ váltófelújításra.

Most akkor? Pénzem kevés van, épphogy a kocsira elég lenne, ha meg beleszaladnák pont 1 váltófelújításba erősen vakaróznék miből fizetném ki.


2009. nov. 28. 18:49
 1/8 anonim ***** válasza:
Ne vegyél automataváltósat, a régi, leharcoltakkal, könnyen előjöhet valami gond, ami miatt az autó járóképtelen lesz, és nem biztos,hogy megéri megcsináltatni, persze nem tudom milyen ár kategóriájú autóban gondolkozol, de a kézi váltós kevésbé nyűgös, és az automata többet eszik, normál használat mellett.
2009. nov. 28. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Szerintem se vegyél ,mert rohadt drága a javítása és nem is lesz tökéletes csak ha kidobják a naggya alkatrészt.Ráadásul nem lehet vontatni se ha besz@rik.
2009. nov. 28. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 sztrogofmisa válasza:
100%

Valóban többet fogyaszt, 0,5-1 literrel, típustól függően. 2.0i opel vectra A '95-ös 9-10 liter.

Használt autónál valóban bele lehet futni több száz ezres javításokba is akár-nem csak aut. váltó, pl. dízel motor. A kényelme messze túltesz a kézi váltón, főként városban. Én nem bántam meg, többet nem kell kéziváltós. Általában azok ágálnak ellene, akik még nem vezettek hosszú távon autómata váltós autót. Ajánlom a totalcar honlap népítélet rovatát, sok okosság olvasható, annó Én is ott tájékozódtam-pl ford autómatát "ejtettem".

2009. nov. 28. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%

nem fekete, vagy fehér a dolog.


Az automata váltó nagyon kényelmes, kíméli a motort, de kicsit többet is fogyaszt vele az autó. Mondjuk nem annyival, hogy ezt nagyon megérezd.


javíttatás:

vannak jobban, és gyengébben sikerült konstrukciók ezekből is.

A franciák általában ócskábbak, a japánok, németek jók.


például a 740-es Volvóban japán automata váltó van, és soha nem bír tönkremenni.


Érdemes azt megfontolni, hogy egy használt autónál 100.000Km körül illene cserélni kuplungtárcsát, szerkezetet, kinyomócsapágyat, stb.


Ennek a költsége akár több százezer Forint is lehet. (típustól függően)

Ha ugyanennyit elköltesz egy automata váltó javítására, akkor is még mindig csak egálban vagy.

2009. nov. 28. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
76%
1 lityóval többet fogyaszt...
2009. nov. 28. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

Kb. 300000 Ft om van, tehát csakis valami leharcolt gép jöhetne szóba....

Tartok az autómataváltótól eléggé, és dieselt sem nagyon merek venni, mert ott meg beleszaladhatok egy adagolófelújításba, ami majdnem annyiba kerülne mint maga a kocsi.

akkor valószínű vmi benzinest, és kéziváltósat nézek....

2009. nov. 29. 09:44
 7/8 anonim ***** válasza:
27%
ha nem vagy mozgáskorlátozott, vagy behatárolt, akkor csak abban az esetben vásárolj dízelest és automata váltóst ha meleg vagy.
2009. dec. 3. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Szerintem a régi pusztán mechanikus váltók amikben még nincs annyi számítógépes kütyü és mágneszelep,kinyírhatatlanok.

Itt most a VW csoport tagjaira értem..:D

2010. dec. 8. 14:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!