Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért gyenge a motor?

Miért gyenge a motor?

Figyelt kérdés
Venni akarok egy motort egy riejut,már kipróbáltam de csak hármasig tudtam felváltani mert 4. be nem bírta nem bírt menni 3.ba is csak akkor húzott mikor nagyon pörgött. ez miért van? ez egy enduro motor vagy ezeknél így van? nem tudom mert sose volt ijenem. előre is kösz a válaszokat
2013. dec. 31. 09:58
 1/10 anonim ***** válasza:
Húznia kéne minden fokozatban. Vsgy ne vedd meg, vagy alkudj belőle 25-30 ezret.
2013. dec. 31. 10:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
50cc kis enduro, ugye? Szerelőnek kéne megnézni miért nincs ereje. Lehet pont ezért akarják eladni.
2013. dec. 31. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
1. vagyok. Még arra tudok gondolni hogy power szelepes, de akkor is kéne neki gyorsulni, amikor nyit y power, akkor pedig érezhetően sokkal jobban kéne húznia.
2013. dec. 31. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
100%
de ne gondolj arra, hogy rossz a power egy 50-es motorban, mivel 50-es motorba nem tesznek powerszelepet...
2013. dec. 31. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

Hy!

Gondolom kétütemű gépet próbáltál,nos őket ki kell pörgetni váltásnál(nem széthajtani).Szóval kell neki a fordulat hogy erő legyen benne ,nem úgy mint 4 ütemnél.

2013. dec. 31. 14:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Ami a powerszelepet illeti :) Nézz utána,az erő nem akkor jön mikor nyit :) A power szelep azért jó mert minden fordulaton nagy nyomatékot tud,magyarán alacsony meg magas fordulaton is ugyanazt az erőt tudja ,bitang erős a dolog,asszem talán egykét yamahába és apriliába mintha tettek volna(50ccm).Jó kis dolog ez csaj sajna nem hosszú életű
2013. dec. 31. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
am6-os blokkal vannak szerelve ezek a motorok, nekem a full gyári motort 16.5-ös karbival legalább 8ezerig ki kell forgatnom, egyszerűen ott van a nyomatékcsúcsa. Ha 3.-ig kiforog rendesen akkor valószínű a karbival lesznek bajok, nekem akkor dadogott le a motorom amikor a légszűrőház csonkja a karbiról és falsot szívott a motor, vigyél magaddal egy hozzáértőt, keress meg egy szerelőt és kérd meg menjen el veled és nézze meg a gépet.
2013. dec. 31. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
# 7/7 és a 8 ezres fordulattal nem is írtál sokat.
2013. dec. 31. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

Lehet rossz beállítás. De az is lehet hogy már kopott a henger. Ez esetben is nagy fordulaton kevésbé érezhető, ki fordulaton viszont nincs ereje.

De ezzel akár még jól is járhatsz. Odaállsz az eladó elé, és keményen lehet alkudni azzal az indokkal hogy motorgenerál kell.

Aztán ha mégis csak beállítási gond volt akkor jól jártál. Ha nem akkor is lealkudtad a felújítás árát.

2013. dec. 31. 14:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

Vagy csak leégeti magát mert nem huzatja ki rendesen :)

Nem izomgépekről beszélünk :)

2013. dec. 31. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!