Kék Füst Első indításkor mi okozhatja? 2. 0dci laguna
az meg annyira nem gaz, vmeik hengerben nem tokeletes, az eges, kop kis olajat...
indulasnal nekem is, enjyirt hozza nem nyulnek.
Szelepszár szimmeringek egyike(vagy több) már 1 picit sérült/kopott. Átereszt és amíg áll a motor addig viszonylag tetemesebb adag lecsurog(2-3 ml) az égéstérbe,és ezt látod kékesként elfüstölni amikor beindítod.
Szerintem NE törődj vele amíg komolyabb olajfogyasztás nem jelentkezik, mert addig is csak fölöslegesen kidobott pénz amíg nincs értékbeli kár a hibának..
Szóval ..ennyi hibája legyen "csak" a verdának !
köszi a válaszokat!
162000km-van benne!
Hát maga az alkatrész filléres,mivel pici gumi alkatrész.
Mittom én 3-4 eft a teljes szett kb..
De a cseréhez 1 komplett hengerfej szervízre van szükség,spéci szerszámok. Ha meg már leszedik akkor meg ajánlott síkra köszörülni/marni,esetleg megcsiszolni a szelepfészkeket így lehet hogy gépmunka is kell.
Szóval..hallgass rám és ne nyúlj hozzá kb még egy 100e km-ig.
Az olajszintre. Mindig pótold,figyeld. Ha drasztikussá válik a fogyás 100Km/ 2dl akkor nincs más megoldás,...hengerfej renoválás.
Ez Minimum egy kiló ennél a 2L dci motornál de inkább 150-200ezer
Arra, hogy fogy-e belőle látványosan az olaj.
Az autó kézikönyvében keresd ki, hogy 1000 km-re mennyi a megengedett olajfogyás (pl. 0,1L / 1000 km ) és ha ezt látványosan túllépi akkor kezdj el intézkedni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!