Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kék Füst Első indításkor mi...

Zsolman kérdése:

Kék Füst Első indításkor mi okozhatja? 2. 0dci laguna

Figyelt kérdés
Kérdésem a következő lenne, reggel első idításkor kékes füst jön a kipufogóból 1 pillanatra, a következő indításoknál már nem produkállja!Mi okozhatja 2.0 dci laguna 2007.10.havi III-as.

2013. dec. 29. 12:27
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

az meg annyira nem gaz, vmeik hengerben nem tokeletes, az eges, kop kis olajat...

indulasnal nekem is, enjyirt hozza nem nyulnek.

2013. dec. 29. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:

Szelepszár szimmeringek egyike(vagy több) már 1 picit sérült/kopott. Átereszt és amíg áll a motor addig viszonylag tetemesebb adag lecsurog(2-3 ml) az égéstérbe,és ezt látod kékesként elfüstölni amikor beindítod.


Szerintem NE törődj vele amíg komolyabb olajfogyasztás nem jelentkezik, mert addig is csak fölöslegesen kidobott pénz amíg nincs értékbeli kár a hibának..

Szóval ..ennyi hibája legyen "csak" a verdának !

2013. dec. 29. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
Kék füst mindig olaj. Valamennyire normális, de igazából nem szabadna olyan mennyiségnek jelen lennie, hogy látható legyen.
2013. dec. 29. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:

köszi a válaszokat!

162000km-van benne!

2013. dec. 29. 13:03
 5/11 anonim ***** válasza:
Osztom a kettes véleményét, szinte biztos, hogy a szelepszár szimering miatt füstöl így. Annyit tennék hozzá, hogy amikor már láthatóan kezdi enni az olajat, akkor cserélni kell, mert a szelepekre ráégő olaj komolyabb problémákhoz vezethet.
2013. dec. 29. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:
mennyibe kerülhet ebbe a típusba a szelepszár szimering ?
2013. dec. 29. 13:26
 7/11 anonim ***** válasza:

Hát maga az alkatrész filléres,mivel pici gumi alkatrész.

Mittom én 3-4 eft a teljes szett kb..

De a cseréhez 1 komplett hengerfej szervízre van szükség,spéci szerszámok. Ha meg már leszedik akkor meg ajánlott síkra köszörülni/marni,esetleg megcsiszolni a szelepfészkeket így lehet hogy gépmunka is kell.


Szóval..hallgass rám és ne nyúlj hozzá kb még egy 100e km-ig.

2013. dec. 29. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
Ok.köszi.mire figyeljek oda jobban?
2013. dec. 29. 13:39
 9/11 anonim ***** válasza:

Az olajszintre. Mindig pótold,figyeld. Ha drasztikussá válik a fogyás 100Km/ 2dl akkor nincs más megoldás,...hengerfej renoválás.

Ez Minimum egy kiló ennél a 2L dci motornál de inkább 150-200ezer

2013. dec. 29. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

Arra, hogy fogy-e belőle látványosan az olaj.


Az autó kézikönyvében keresd ki, hogy 1000 km-re mennyi a megengedett olajfogyás (pl. 0,1L / 1000 km ) és ha ezt látványosan túllépi akkor kezdj el intézkedni.

2013. dec. 29. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!