Kék Füst Első indításkor mi okozhatja? 2. 0dci laguna
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
az meg annyira nem gaz, vmeik hengerben nem tokeletes, az eges, kop kis olajat...
indulasnal nekem is, enjyirt hozza nem nyulnek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Szelepszár szimmeringek egyike(vagy több) már 1 picit sérült/kopott. Átereszt és amíg áll a motor addig viszonylag tetemesebb adag lecsurog(2-3 ml) az égéstérbe,és ezt látod kékesként elfüstölni amikor beindítod.
Szerintem NE törődj vele amíg komolyabb olajfogyasztás nem jelentkezik, mert addig is csak fölöslegesen kidobott pénz amíg nincs értékbeli kár a hibának..
Szóval ..ennyi hibája legyen "csak" a verdának !
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
köszi a válaszokat!
162000km-van benne!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Hát maga az alkatrész filléres,mivel pici gumi alkatrész.
Mittom én 3-4 eft a teljes szett kb..
De a cseréhez 1 komplett hengerfej szervízre van szükség,spéci szerszámok. Ha meg már leszedik akkor meg ajánlott síkra köszörülni/marni,esetleg megcsiszolni a szelepfészkeket így lehet hogy gépmunka is kell.
Szóval..hallgass rám és ne nyúlj hozzá kb még egy 100e km-ig.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Az olajszintre. Mindig pótold,figyeld. Ha drasztikussá válik a fogyás 100Km/ 2dl akkor nincs más megoldás,...hengerfej renoválás.
Ez Minimum egy kiló ennél a 2L dci motornál de inkább 150-200ezer
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Arra, hogy fogy-e belőle látványosan az olaj.
Az autó kézikönyvében keresd ki, hogy 1000 km-re mennyi a megengedett olajfogyás (pl. 0,1L / 1000 km ) és ha ezt látványosan túllépi akkor kezdj el intézkedni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!