Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Van egy Simson S51-esem és...

Tomi005 kérdése:

Van egy Simson S51-esem és babetta gyujtást szeretnék bele tenni. Mire lennne szükségem ehhez a "mutatványhoz"? Át kell alakitani valamit rajt a felszereléshez? Hogyan állitsambe?

Figyelt kérdés

#Simson #gyújtás #tirisztoros babettagyujtás
2013. dec. 28. 14:16
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Google a barátod:

[link]

2013. dec. 28. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Ezt én is megtaláltam,de én tapasztalt embertől+ infót szeretnék hogy mégis mit s kell pontosan vele kezdeni.
2013. dec. 28. 14:55
 3/11 anonim ***** válasza:
A Simson Klub leírásánál részletesebb választ nem fogsz kapni.
2013. dec. 28. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

Hy!

Nem kell babetta gyújtással kínlódnod mert van rávaló gyári tirisztoros gyújtás,de ha csak jeladósra akarod átcserélni a megszakítód akkor

[link]

Szerintem butaság babettát ráfaragni.

2013. dec. 28. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:
Köszi:) ez sokat segitett.
2013. dec. 29. 13:11
 6/11 anonim ***** válasza:

Még is mit vártok tőle? Hogy más gyújtással a Holdra száll?

Van egy megkímélt álapotú és karbantartott hagyományos kalapácsos-megszakítós gyújtású Simsonom. Akár hiszitek, akár nem nincs vele gondom, minek kell babrálni meg tuningolni? Nem fog soha úgy menni mint egy rakéta.

Akinek komolyabb moci kell tegye le az A kategóriát és nézzen egy 500-as motort kb. 300 ezerért. Azzal mér mondjuk 120 km/h az utazó és nem kell babrálni. Vesznek itt páran 50-60 ezerért Simsont, ráköltenek 100-120 ezret és jaszkariznak hogy 65 helyett mér 75-el megy ha ráfekszik a tankra és enyhe lejtőn mennek.

Szóval tegyél rá normális Simson gyújtást az való bele!

2013. dec. 30. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

Utolsó!

Van normális jeladós gyújtás simókba :)

Jobb a jeladós mint a kalapácsos,egy hangyányit dob rajta de tényleg egy hangyányit,emellett jobb lesz a fogyasztása is.Tudom nagyon jól működik kalapáccsal is ,de jeladóssal mégjobban és ez érezhető is.Én tudom mert MZ-zén cseréltem le,dinamikusabb a motor tőle,kevesebbet fogyaszt és jobban megy magasabb fordulaton is.Ez szerintem nem számít tunningnak,ezzel ártasz a legkevesebbet a motornak és magadnak hiszen nincsen kondi,nincs kopó megszakító.Jó egy OT-nál meghagynám a gyári ddr megszakítót ,de amúgy minek bele,mert jó minőségű megszakítót úgysem veszel már bele,így a jeladós megbízhatóbban tűnik,és simsonnál jó mert ott gyártottak simsont tirisztorosan is ,szóval beszerezhető a gyári gyújtása neki.

2013. dec. 31. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

Egy jól beállított kalapácsos gyújtás bőven ér annyit, mint egy gyári tirisztoros. Ugyanazt hozza fogyasztásban is.

Sőt. Ha ezen romlik el valami, fillérekért javítod, míg a tirisztorost azét drágább megcsinálni.

2013. dec. 31. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

A tirisztorossal semmi baj nincs,behozza az árát.

Jó a kalapácsos gyújtás is,de még is csak jobb modernebb gyújtással menni.

Én MZ-zén alakítottam át kalapácsosról tirisztorosra,nos azon jobban érezni és jobban kilehet számolni hogy még is miben jobb és hogyan.A tirisztoros az modernebb gyújtás,versenyeken is ezt használnak(MZ kupán),és gondolom nem hiába.Ha emellé lehetne tenni egy előgyújtásvezérlést az még jobb lenne.

Nem azért de simsonnal nem sokan vállalkoznak hosszabb túrákra,aki megy is az úgy is visz tartalék alkatrészeket,pl tiris gyújtásnál egy másik komplett gyújtást vagy blokkot :) Mellesleg a gyári bontott gyújtások nem igazán szoktak lehalni.

2013. dec. 31. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

Már bocsánat, de én nem állítottam sosem hogy a tirisztorosnál jobb a megszakítós! Én pont azt próbáltam elmagyarázni a kérdezőnek, hogy hagyja már azt a nyavajás Babetta gyújtást, hisz annál többet ér a gyári akár még a megszakítós is. Nem ér annyit a Babetta gyújtás mint amibe kerül! Ennyi a lényeg!

Amúgy ha a megszakítós kondiját felköltöztetitek a légszűrőházba, többé nem fog túlmelegedni!

A tirisztoros előnye: gondozásmentes

hátránya: ha besz@rik lehet tolni nincs helyszíni szerelés, drága

A megszakítós előnye: helyszínen beállítható hogy hazáig elvigyen, olcsó

hátránya: karbantartást igényel, egy kondi legyen a légszűrőházban (persze ha ide átraktad már a kondit!) becsomagolva

Szerintem bármelyiket választod nem faragsz rá, de a gyenge pontokkal tisztában kell lenni.

2013. dec. 31. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!