Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Problémám van a simson s51...

Problémám van a simson s51 endurommal. Most csinálta egy restaurátor, még nem ment 1kilómétert sem. Olyan mintha új lenne?

Figyelt kérdés

Szóval az a problémám, hogy van ez a simsonom, karácsonyra kaptam apukámtól. A restaurátor mondta neki, hogy lesznek gondog vele, mert neki el kéne végeznie a gyári beállításokat rajta de nem lehetett volna berakni a karácsonyfa alá ha elindítják és benzines lesz.

Szóval 1:40 keveréket csináltam mivel új a dugattyú, henger minden.

Az a tünet, hogy beindítom ( pöccre indul) aztán nem tud egyszerűen felpörögni. Aztán keservesen felpörgetem, hogy el tudjon egyesben indulni, (ilyenkor bika ereje van tényleg ) aztán megpróbálom kettesbe rakni és ilyenkor meg szép lassan esik a fordulat, hiába adok neki finoman gázt. Alulról felfele nem veszi a sebességet, nehéz a fordulatot tartani.

Még van egy kis baja, hogy a kipufogókönyöknél rosszul lett illesztve a két kipufogó idom, és ott is kipöfög.

Gyertya is új, minden uj. Viszont a gyertya fekete, szóval arra következtetek, hogy sok benzint kap. Esetleg fúvókákat kéne átállítani? Vagy súbertű nincs jóhelyen megakasztva?



2013. dec. 26. 20:41
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:

Na mivel simód van így annyiban segítek hogy hogyan kell télen nyáron elindítani :)

Szóval kimész a somóhoz :) Kinyitod a benzincsapot és szivatóval 3xor áttaposod a berugót,ezekután bekapcsolhatod gyújtásra is és elméletileg elsőre menni kell neki.Ha sokat van használva elég neki kevesebb is de ezt úgy nagyjából minden kétüteműnél így esedékes.

És mégvalami:Fontos! Védőfelszerelést mindig használj! Én nem tagadom teljes szerkóra nincs pénzem így katonai protektorokat vettem mármint térdvédőt és könyökvédőt.Nos hadne mondjam hogy már ez a kettő esésnél mennyit számít :)

2013. dec. 27. 02:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:

Még egy jó tanács:soha ne hagyd magad "versenybe" hajszolni!

Ne a vagányság legyen a motivációd, ha nem a biztonság. Jól kezdted a "motoros-életet" , szereléssel! Így megismered a motor működését, szerkezetét, és megtanulod becsülni a technikát. Minden motornak lelke van, ami hozzá idomul a tulajdonosához. Kezdve az indítástól a kanyar tulajdonságokon át egészen a terhelhetőségig. Én egy T 5-ös Pannóniával kezdtem -előtte 125-ös Danovia volt amivel mentem- évtizedekkel ezelőtt és mai napig motorozom, pedig nem kevés kilométer van mögöttem.

A motornak is meg kell adni amire szüksége van a jó működéshez és neked is amiben biztonságosan motorozhatsz. Mindig használj megfelelő védő, és az időjárásnak megfelelő ruházatot. Jó motorozást!

2013. dec. 27. 08:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 A kérdező kommentje:
Van mégegy gond. Ma már sikerült mennem vele, beállítottam a levegő-benzin keverési arányt, a súber tolattyút is, de szerintem az a motor baja, hogy túl sok benzint map. Kipufogó ks prüszköli magából. Túlfolyón is folyik ki a blokkra. Ki lenne akadva az úszó? Vagy mit tegyek?
2013. dec. 27. 13:07
 14/14 anonim ***** válasza:

NEm ez a tűszelep a baj,így lehetőleg ne használd mert megtellik a forgattyúsház benzinnel és emiatt be sem tudod majd indítani,bár jó hír hogy legalább a túlfolyón kifolyik.Nos ami a lényeg vagy veszel új tűszelepet vagy alaposan megtisztítod és ellenőrzöd hogy zár e rendesen és vigyázz hogy mikor szeded szét az úszót ne hajtogasd el mert könnyű elhajlítani és ez egy fontos beállítás az is amit az első kommentjeim linkjében le van írva

[link]

http://www.youtube.com/results?search_query=simson+karbur%C3..

2013. dec. 27. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!