Problémám van a simson s51 endurommal. Most csinálta egy restaurátor, még nem ment 1kilómétert sem. Olyan mintha új lenne?
Szóval az a problémám, hogy van ez a simsonom, karácsonyra kaptam apukámtól. A restaurátor mondta neki, hogy lesznek gondog vele, mert neki el kéne végeznie a gyári beállításokat rajta de nem lehetett volna berakni a karácsonyfa alá ha elindítják és benzines lesz.
Szóval 1:40 keveréket csináltam mivel új a dugattyú, henger minden.
Az a tünet, hogy beindítom ( pöccre indul) aztán nem tud egyszerűen felpörögni. Aztán keservesen felpörgetem, hogy el tudjon egyesben indulni, (ilyenkor bika ereje van tényleg ) aztán megpróbálom kettesbe rakni és ilyenkor meg szép lassan esik a fordulat, hiába adok neki finoman gázt. Alulról felfele nem veszi a sebességet, nehéz a fordulatot tartani.
Még van egy kis baja, hogy a kipufogókönyöknél rosszul lett illesztve a két kipufogó idom, és ott is kipöfög.
Gyertya is új, minden uj. Viszont a gyertya fekete, szóval arra következtetek, hogy sok benzint kap. Esetleg fúvókákat kéne átállítani? Vagy súbertű nincs jóhelyen megakasztva?
Na mivel simód van így annyiban segítek hogy hogyan kell télen nyáron elindítani :)
Szóval kimész a somóhoz :) Kinyitod a benzincsapot és szivatóval 3xor áttaposod a berugót,ezekután bekapcsolhatod gyújtásra is és elméletileg elsőre menni kell neki.Ha sokat van használva elég neki kevesebb is de ezt úgy nagyjából minden kétüteműnél így esedékes.
És mégvalami:Fontos! Védőfelszerelést mindig használj! Én nem tagadom teljes szerkóra nincs pénzem így katonai protektorokat vettem mármint térdvédőt és könyökvédőt.Nos hadne mondjam hogy már ez a kettő esésnél mennyit számít :)
Még egy jó tanács:soha ne hagyd magad "versenybe" hajszolni!
Ne a vagányság legyen a motivációd, ha nem a biztonság. Jól kezdted a "motoros-életet" , szereléssel! Így megismered a motor működését, szerkezetét, és megtanulod becsülni a technikát. Minden motornak lelke van, ami hozzá idomul a tulajdonosához. Kezdve az indítástól a kanyar tulajdonságokon át egészen a terhelhetőségig. Én egy T 5-ös Pannóniával kezdtem -előtte 125-ös Danovia volt amivel mentem- évtizedekkel ezelőtt és mai napig motorozom, pedig nem kevés kilométer van mögöttem.
A motornak is meg kell adni amire szüksége van a jó működéshez és neked is amiben biztonságosan motorozhatsz. Mindig használj megfelelő védő, és az időjárásnak megfelelő ruházatot. Jó motorozást!
NEm ez a tűszelep a baj,így lehetőleg ne használd mert megtellik a forgattyúsház benzinnel és emiatt be sem tudod majd indítani,bár jó hír hogy legalább a túlfolyón kifolyik.Nos ami a lényeg vagy veszel új tűszelepet vagy alaposan megtisztítod és ellenőrzöd hogy zár e rendesen és vigyázz hogy mikor szeded szét az úszót ne hajtogasd el mert könnyű elhajlítani és ez egy fontos beállítás az is amit az első kommentjeim linkjében le van írva
http://www.youtube.com/results?search_query=simson+karbur%C3..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!