Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Problémám van a simson s51...

Problémám van a simson s51 endurommal. Most csinálta egy restaurátor, még nem ment 1kilómétert sem. Olyan mintha új lenne?

Figyelt kérdés

Szóval az a problémám, hogy van ez a simsonom, karácsonyra kaptam apukámtól. A restaurátor mondta neki, hogy lesznek gondog vele, mert neki el kéne végeznie a gyári beállításokat rajta de nem lehetett volna berakni a karácsonyfa alá ha elindítják és benzines lesz.

Szóval 1:40 keveréket csináltam mivel új a dugattyú, henger minden.

Az a tünet, hogy beindítom ( pöccre indul) aztán nem tud egyszerűen felpörögni. Aztán keservesen felpörgetem, hogy el tudjon egyesben indulni, (ilyenkor bika ereje van tényleg ) aztán megpróbálom kettesbe rakni és ilyenkor meg szép lassan esik a fordulat, hiába adok neki finoman gázt. Alulról felfele nem veszi a sebességet, nehéz a fordulatot tartani.

Még van egy kis baja, hogy a kipufogókönyöknél rosszul lett illesztve a két kipufogó idom, és ott is kipöfög.

Gyertya is új, minden uj. Viszont a gyertya fekete, szóval arra következtetek, hogy sok benzint kap. Esetleg fúvókákat kéne átállítani? Vagy súbertű nincs jóhelyen megakasztva?



2013. dec. 26. 20:41
1 2
 1/14 A kérdező kommentje:

Ja és mégegy dolog. Ennek a típusnak tirisztoros vagy megszakításos a gyújtása? Köszi

Azért gondolom, hogy tirisztoros mert van a vázon egy gyújtótrafó.

2013. dec. 26. 20:43
 2/14 anonim ***** válasza:

Hy!

Nézz utána mekkora henger van rajta!Majd tegyél bele új gyertyát szerintem :)

Nos a gyári főfúvókát nyugodtan használj,én valószínűnek tartom hogy a benzin-levegő arányod nincs jól beállítva.Nos ez úgy működik hogy van két csavar az egyik a súvertűdet emeli a másik a levegő mennyiségét állítja.Egy picit emelsz az alapjáraton,majd betekered tökig a levegő csavart és 1,5-3 fordulatra kitekered,nos amit meg kell figyelned az az ahogy a levegő állítássával emelkedik a fordulatszám ha megvan ez a felső holtpont hogy nem emelkedik tovább akkor betekered egy negyed fordulattal.

Nos az egész előtt még a súbertűt akaszd középre vagy emeld feljebb hogy ne legyen sovány a keverék.

Amire figyelj oda hogy jóféle olajat tegyél bele,és csak szintetikust(az nem köpi le a gyertyát,tisztább a kipuffogó,meg nem ragad meg a dugó)

És még egy kis apróság:Bejáratásra odafigyelni!

[link]

[link]

Jó motorozást!

2013. dec. 26. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
Ha fekete akkor tényleg sokat kap. Mekkora fúvóka van benne? 70-es általában elég neki.
2013. dec. 26. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 A kérdező kommentje:

Gyári gyári gyári.

Minden gyári a motoron, úgy képzeljétek el mintha valaki elrakta volna 30 évvel ezelőtt egy dobozba.

Szóval 50es a henger rajta gondolom én. Jó olaj van benne. Abban tud valaki segíteni, hogy melyik fúvóka melyik? Mármint, hogy melyik csavar a karbin mit csinál?

2013. dec. 26. 21:14
 5/14 A kérdező kommentje:
Amúgy szerintem is a benzin levegő aránnyal van a gond, mert nem tudom, hogy kell beállítani a fúvókákat.
2013. dec. 26. 21:15
 6/14 A kérdező kommentje:
Ja amúgy új gyertya van benne.
2013. dec. 26. 21:18
 7/14 anonim ***** válasza:

Irigykedem!

Te is ezt értékeld mert a nagy simsonosok is ilyen gépre vágynak!Becsüld meg és vigyázz rá és nehogy tunningold vagy ilyenek mert ebben az állapotban ér a legtöbbet! :)

Nos Vagy úgy van hogy van két csavar vagy egy csavar.Ha egy csavar van akkor ott az alapjáratot ott a bowdnen ahova bemegy ott tudod csavargatni és a másik a benzin-levegő csavar mármint a levegő állítója :)

Ha 2 van akkor egyszerű mert az egyik csavar a karbiban lévő súbertet emeli ,ez általában ferde egy picit,a másik a karbi szélén van az a levegő. De ha megnézed azt a linket amit linkeltem ott minden le van írva nagyon szépen és képek is vannak róla.

2013. dec. 26. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 A kérdező kommentje:

Dehogy tuningolom. már van egy majdnem teljesen eredeti romet pony-m is, csak azt én csináltam apukámmal meg. Ezt meg karácsonyra kaptam, nagyon szép. Most szétszedtem a gázbofden végénél levő szerkezetet és nem bírjuk összerakni mert szétugrik. De lassan megvan, megfejtettük.

Nem teljesen értettem a levegős részt, hogy melyikkel nő a fordulatszám. Elvileg a súber emelőjének betekerésével nem? A másik levegő-benzin keverő csavar meg csak a keveréket rakja össze nem?

2013. dec. 26. 21:46
 9/14 anonim ***** válasza:

A karburátor beállításról ennyi:

[link]


A gyújtás pedig bármilyen lehet, mert mindkét változatnál van trafó a vázon! Ha a jobb oldali deklit leveszed, fogod látni a lendkerék alatt, hogy megszakítós vagy jeladós-e.

2013. dec. 26. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 A kérdező kommentje:

Na már mindent értek. Sikerült szépen összerakni a porlasztót is :)

Remélem menni fog, mostmár nem tudom beindítani( a szomszédok nem toleránsak) úgyhogy marad holnaprapedig szívesen kipróbáltam volna a lámpákat is sötétben. Remélem menni fog :)

Köszönöm a segítséget. nagyon tetszik ez a motor. 14 éves vagyok, kezdtem furán mutatni a Romet Ponyn ami egyébként mára tökéletesen üzemképessé vált sok sok munkával. Még egy két dolgot kéne cserélni azon ami nem eredeti, meg fényezni kéne.

Szerencsére a simson az egy igazi Old Timer, fényezése is gyönyörű piros. Minden idom új rajta. Egyedül ez a felpörgés volt a baj vele, amúgy egy-két rugásra indul mínusz fokokban is.

Majd azért írok egy sort mi a helyzet vele.

Köszönöm a segítséget

2013. dec. 26. 22:20
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!