Mi a teendő a Simsonnal?
Van egy Simson, meg egy Babetta amik már jó ideje egy garázsban állnak (egy résen át be lehet látni), a gazdája már évek óta kórházban van és senki nem használta egyiket sem. A kérdésem az, hogy ha sikerül megszereznem a Simsont, mit kellene rajta azonnal cserélni?
És mennyire nézik a rendőrök, hogy egy gyárilag rendszámos Simsonon nincs rendszám?
:D nem akarom tönkretenni, épp ellenkezőleg.
ami a legszükségesebb azt cserélni szeretném, meg szerintem elbírna egy festést :)
csak nem tudom, hogy milyen állapotban van maga a motor, ezért jó lenne egy tapasztalt kolléga véleménye :)
Nemhiszem hogy awo-t talált a kérdező...
Régen a starok, schwalbek is rendszámosak voltak.
Annyi egyébként az egész, hogy a karbit alaposan kitisztítod és beállítod, gyújtást beállítod ha szükséges, gumikat felfújod, láncot megolajzod és lecseréled a blokkban az olajat. Ennyi.
Pontosan, apám Staron csinálta az A kategóriát... Én szoktam látni egy rendszámos S51-et a munkahelyemen, létezik ilyen.
Mit kellene cserélni? Az egy kétütemű, ami évek óta áll: csapágyak (hajtórúd felső is!), szimeringek, olaj a váltóban. Karbi takarítás, friss benzin, gyújtásellenőrzés.
Persze először érdemes megnézni a hengerfalat, hogy kell-e fúrni. Meg a kipufogót, hogy nem költözött-e bele valami ami eltömheti.
Magyarán illene széthúzni és felújítani a blokkot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!