Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a teendő a Simsonnal?

Mi a teendő a Simsonnal?

Figyelt kérdés

Van egy Simson, meg egy Babetta amik már jó ideje egy garázsban állnak (egy résen át be lehet látni), a gazdája már évek óta kórházban van és senki nem használta egyiket sem. A kérdésem az, hogy ha sikerül megszereznem a Simsont, mit kellene rajta azonnal cserélni?

És mennyire nézik a rendőrök, hogy egy gyárilag rendszámos Simsonon nincs rendszám?



2013. dec. 25. 22:53
 1/7 anonim ***** válasza:
gyárilag rendszámos simson? milyen simson az, egy AWO? :) Azt ne barmold szét a határban, muzeális érték már.
2013. dec. 25. 23:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:

:D nem akarom tönkretenni, épp ellenkezőleg.

ami a legszükségesebb azt cserélni szeretném, meg szerintem elbírna egy festést :)

csak nem tudom, hogy milyen állapotban van maga a motor, ezért jó lenne egy tapasztalt kolléga véleménye :)

2013. dec. 25. 23:12
 3/7 anonim ***** válasza:
a tapasztalt kolléga se tudja milyen állapotban van a motor így látatlanban, sőt szerintem AWO-ról talán a simson.hu-n kaphatsz információkat, mivel ritka mint a fehér holló (250-es 4 ütemű kardán hajtású, és egyáltalán nem hasonlít a hagyományos s51-eshez)
2013. dec. 25. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
létezik s51-es rendszámosban csak nagyon ritka.
2013. dec. 25. 23:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Nemhiszem hogy awo-t talált a kérdező...

Régen a starok, schwalbek is rendszámosak voltak.


Annyi egyébként az egész, hogy a karbit alaposan kitisztítod és beállítod, gyújtást beállítod ha szükséges, gumikat felfújod, láncot megolajzod és lecseréled a blokkban az olajat. Ennyi.

2013. dec. 25. 23:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Köszi!
2013. dec. 25. 23:50
 7/7 anonim ***** válasza:

Pontosan, apám Staron csinálta az A kategóriát... Én szoktam látni egy rendszámos S51-et a munkahelyemen, létezik ilyen.


Mit kellene cserélni? Az egy kétütemű, ami évek óta áll: csapágyak (hajtórúd felső is!), szimeringek, olaj a váltóban. Karbi takarítás, friss benzin, gyújtásellenőrzés.

Persze először érdemes megnézni a hengerfalat, hogy kell-e fúrni. Meg a kipufogót, hogy nem költözött-e bele valami ami eltömheti.

Magyarán illene széthúzni és felújítani a blokkot.

2013. dec. 25. 23:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!