Mitől indulhat nehezen hidegben?
#6
hidegindításnál/hidegüzemnél a lamdba-szondának nincs értékelhető jele, így az semmit nem befolyásol
Köszi a válaszokat ismét. A légtömegmérő a beszívott levegő mennyiségéhez igazítja a befecskendezendő üa. mennyisgét. Ennek inkább az alapjárathoz van köze. Én inkább az üzemanyagellátás miatt aggódom, mert indítás előtt gázadással gyönyörűen, dalolva beröffen. Gáz nélkül viszont van, hogy másodpercekig teker.
Érdekesség: Mindezt csak +5°C alatt produkálja. Ez fölött mintha semmi baja nem lenne.
Légtömegmérő mindig befolyásolja a befecskendezést, nem csak alapjáraton, ezért bolondul meg az autó ha a lambdaszonda vagy a légtömegmérő beszarik, mert nem tud mit kezdeni az olyan adatokkal amik nem fedik egymást.
Alapjáratot elsősorban az alapjárati motor szabályozza.
Lehet ráférne egy injektor tisztítás, de én az EGR szelepre is ránéznék.
Az EGR szelep valószínűleg jó, mert az autónak semmi baja nincsen. Nem lomha, könnyen pörög, ugyanúgy viselkedik, mint régebben.
Az injektor tisztítására már én is gondoltam. Bár feltételezem, hogy ha el van koszolódva, akkor az elektronika nagyobb mennyiséget küld a motorba, tehát a fogyasztás megnő. Esetleg rosszul tudom? (Fogyasztást egyenlőre nem néztem)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!