Fék -kuplung? Hogy van ha kanyarodok, akkor hogy kell nyomni a pedálokat? -. -?
Kuplungot akkor kell kinyomni, ha a kocsit annyira meglassítod, hogy abban a sebességben nem tud tovább haladni, elkezd rángatni, végül le is fulladhat.
Kanyartól függően annyira kell meglassítani a kocsit, hogy be tudd venni a kanyart; kanyarodás előtt fékezed a kocsit, aztán átváltasz 2.-ba, ha a kanyar 90°-os, 3.-ba, ha a kanyar nem annyira éles.
Tehát: fél-kuplung-átváltás-kanyarodás-kuplung felenged (lassan,, vagy "csúsztatva")-a kanyar közepetáján lehet gyorsítani.
Első ne biztasd már arra a Kérdezőt, hogy benyomott kuplunggal kanyarodjon...
Mielőtt elkezdesz kanyarodni, olyan sebességre lassítod a kocsit, aminél be tudod venni a kanyart. Ezután kuplung be-visszavált-kuplung ki (ezt kb olyan sebességgel, ahogyan kimondod) és elkezded a kanyarodást, azt jól írta az első, hogy kanyar közepétől lehet nyomni a gázt. (Persze nem tövig :D)
Okè.
Tehát....Mondjuk elsőbsèg adás táblánál. Vagy csak egy kanyarba. Irány jelzès- Fèk- Kuplung- vissza 2- kuplung(40ről-25-re) fel- fèken a láb- kanyar...
Stop táblánál meg álunk. Ott fèk -kuplung-1-es.
Ès mikor van kuplung fèk??? ;(
Vészfékezéskor. Ha satuzni kell, akkor mindkettőt egyszerre tövig nyomod, hogy ne fulladjon le az autó, és legyen esélyed rögtön a gázra lépni, ha a fékezés után "menekülni" kell.
Vagy akkor nyomod egyszerre, ha úgy lassítasz, mint én: fékezés közben folyamatosan visszaváltogatva :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!