Milyen fordulatnál váltsak Fabia kombi 1.2 nél?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
2800 is jó, de 3200 szerintem célszerűbb lenne.
mivel benzines, dízelnél okés a 2500
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
De igazából k**vára mind 1, minél nagyobb fordulatszámon váltasz annál jobban gyorsul (bár több benzin fogy), 2000 alatt meg lefullad a f***ba.
szal 3000-3500 között okés, ha belvárosba cirkálsz.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nehogy már 2000-nél váltsatok, ez BENZINes, NEM DÍZEL :D
a kocsi alapjáraton 1000-n megy...
2000-nél semmi erő nincs benne, csak döcög, de legalább akkor már értem miért megy a töketlenkedés a piros lámpnál, hát ezért tart fél évig elindulni mindenkinek.
Ezért is járok 2 keréken, és ezért is állok mindig a kocsisok elé a lámpnál... különben ott növeszték szakállat, meg azért túráztatni is kell a gépet néha
7-8e lazán pörög a gép.
én tuti, hogy 2500 alatt nem váltanék.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
# 8 Gondolom neked is egy ilyen 1.2 háromhengeres kocsid van hogy így osztod az észt !
Alapjáraton 750-et forog. Ne hasonlítsd ezt a 1.2 3 hengeres motort a többi kis köbcentis motorhoz. -1 henger végett nagyobb a nyomatéka alacsony fordulatszámon. Ezt tapasztalatból írom. A családban van 2 Fábia, az egyik 1.2 12V a másik 1.4 16V, és az 1.2-es sokkal jobban megy alacsony fordulaton !
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Jó hát nekem 8
én segíteni akartam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!