Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy Audi A4, BMW 3 szintű...

Egy Audi A4, BMW 3 szintű kocsi fenntartásához, milyen nettó fizetésre van szükség szerintetek?

Figyelt kérdés
Tehát a vétel után. 2008-as évjárattól, 2.0 dízellel, manuális váltóval. Saját ingatlanban, gyerekek nélkül.
2013. dec. 13. 12:44
 1/5 anonim ***** válasza:
Kb.250000 ft.
2013. dec. 13. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Hát üzemanyag kb. 100-150 000 Ft/hó, ha nem mutogatósba veszed, és néha előveszed rajulni, utána tankolsz bele ötezerért. Kopóalkatrészekre és egyéb hibákra 1-200 szerintem mindig jó ha van tarcsiban, kötelező szervízek 50-150 mondjuk félévente, biztosítás, egyebek mondjuk 20-40/hó.
2013. dec. 13. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

De mire használod? Napi munkába járásra? Vagy hétvégéken elmész vele valahová? Nagyon sok mindentől függ.


Úgy ha a vételt is beszámolom (vagy fordítva, az amortizációt), egy 5- éves ilyen autó szerintem kb. egy egyedülállónak saját lakással olyan 500-600 ezres nettó fizetés mellett reális, ha később családot is szeretne, ha soha nem szeretne, akkor már 300-400 ezres fizetésnél is az. Azért mondok ilyen sokat, mert ha 5 év alatti kocsit veszel, akkor feltételezem, 5 éven belül le is cserélnéd egy újabb 5 év alattira.

2013. dec. 13. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

SEMMIVEL sem kerül többe egy átlagautótól a fenntartása, a 2.0 TDI 6 litert eszik, olajcsere is ugyanúgy megy mint más autón.

Igaz, hogy előjöhetnek rajta komoly gondok, mint például egy injektor csere, na akkor jön elő, hogy ez egy Audi, vagy ha a futóműhöz kell nyúlni. De ez nem a fizetéstől függ, hanem attól, hogy mennyit tudsz félretenni, évente számithatsz max 200-300 ezer forintra összesen, amelyek plusz kiadások. Tehát a lényeg, hogy havonta félretudj tenni 20.000 forintot, a szokásos dolgok (üzemanyag, olajcsere) mellett.

2013. dec. 13. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
50%

4:

Már az olajcsere is több, és bármit cserélni kell, többe kerül, mint a legolcsóbb autóknál.


De nem ez a fő tétel, értem én, hogy a kérdező vétel után kérdezte, de ettől még nem lehet elvonatkoztatni az ártól, mert minek venne 5 évnél fiatalabb autót, ha 15-20 éves koráig használná? Nyilván 5 éven belül egy másik hasonló értékűt venne, hacsak nem javul vagy romlik az anyagi helyzete. 5 év alatt, ha 3 millióért veszi a kocsit, az havi 50 ezer Ft. Na erre jön még az általad +20 és a szokásos kiadások mellett, már alsó hangon 70-nél tartunk, és nem beszéltünk még teljesítmény adóról, biztosításról, gumi abroncsokról sem, na meg üzemanyag is kell, mert nyilván megy is vele (igen, más kocsihoz is, de most ezek a kocsik voltak a kérdésben).


2. nem mondott sokat a 100-150 ezer Ft / hóval átlagos használat melletti üzemanyag költséggel. Most ha valaki autób uzi és inkább kenyéren és vízen él, de ez meglegyen, az lehet, hogy 250 ezres nettó fizetésből kigazdálkodja, de átlag embernek ehhez nem árt minimum 400-as fizetés, ha nem csak az autózásnak akar élni.

2013. dec. 13. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!