Mért retteg mindenki a turbós autókban a turbótól?
...hogy annak egy vagyon a javítása stb.?
Utánanéztem, az én autómhoz 240.000Ft csak egy új gyári turbó mindenféle extra kedvezmények nélkül.
A felújítás vadonat új középrésszel 100.000Ft körüli.
Szerintem ezek nem olyan borzasztóan nagy összeget, tekintve hogy nem kell évenként turbót cserélni. Több százezer kilométerig elmegy.
Egy lendkerék is van ennyi, sőt! Arról nem is beszélve hogy egy darab fényszóró (ami kanyarkövetős) cseréje is majdnem ennyi. Egy főtengely jeladót nekem nemrég 50.000Ft-ért cseréltek maszek szervizben.
a turbo akkor megy el sok kilometert, ha eleg gyakran csereled benne a nem tul olcso olajat, nagyon odafigyelsz hogyan allitod le az autot turbos hasznalat utan, stb. az atlagsofor ezekre nem tud es nem is akar odafigyelni, reszben ertheto modon.
a 240e forint egy turboert azert eleg sok, foleg h. nincs benne a beszereles, a felujitas is sok. turbo nelkuli autoban ezek a koltsegek nem leteznek, es nem mindenkinek van szuksege a turbo adta plusz erore.
Azért, mert egy egyszerű, megbízható szívó benzin autónál évekig nem kell ennyit elköltened szervizre. Nincs turbó, 2 tömegű lendkerék, dízelnél befecskendezők, magasnyomású, stbstb.
Sok kis szívó benzines autóra rálátok az ismerősi körömben (VW, Suzuki, Fiat, PUG, Daewoo, Skoda). Az évek során a kötelező szervizeken kívül mindenek csak filléres hibája volt idáig, vagy az se.
Na ilyen egy turbóssal sose lesz, mert 200-250 ezer fölött garantáltan meg vannak számolva a napjaik. Ezért félnek az ilyen motoroktól az emberek. Sok a zsákbamacska.
Hozzáteszem nagy élmény egy turbós autó, de pár 100 ezer kell tartalékba ha ilyet hajt az ember. Ha dízelt akkor főleg.
# 4
TD autómhoz 45000 forint a turbo. Igaz hogy használt, viszont vállalnak rá garanciát.
Ezek szerint mai dízel autót csak a gazdagok vesznek. Ebből arra következtetek, hogy ma Magyarországon nagyon sok a gazdag ember, mert nem ritka az utakon a CR dízel autó.
A másik tanulság, hogy a közalkalmazotti 126.000Ft-os havi fizetésemmel gazdag embernek számítok.
Ma is tanultam valamit. :)
De azt végképp nem értem ha valami használva van főleg ha kopó eszköz, hogy lehet úgy vigyázni rá, hogy ne kelljen "kidobni" a cseréjéve javítására a pénzt. Ha lehetne rá így vigyázni simán elfutnának az autók sok millió kilométert és egy évszázadot napi használat mellett. De mivel a gyakorlat nem ezt mutatja, ezek szerint csak mi vagyunk ilyen pazarló és semmire nem vigyázó emberek. Különben minden örökké tartana.
Közalkalmazottként jól keresel(nem úgy mint a kórházakban az ápolók),ha meg irodás vagy akkor meg keveset is keresel.
Nos aki turbós autót vesz,nos használtál igen is van értelme rinyázni szerintem,de ilyet úgy is az vesz aki megengedheti magának.Nos aki emiatt sír az mind egy jó nagy zsidó.Egyik főnököm is szalonban vette a motorját,kicsi bömösébe tankolgat mikor szólok neki hogy bekéne jelenteni akkor érdekes módon hogy erre nincsen pénz,és állandóan csak rinyázik hogy ó szegény csóró....Mostanság tényleg csak azok sírnak akiknek van pénzük,mert mi akik megdolgozunk érte mi tisztességgel beletörődünk a helyzetünkbe és kész,nem sajnáltatjuk magunkat senki elött.Szóval aki rinyázik,az rinyázzon csak tovább az az ő dolga!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!