Miért csak 1 hengeres cross-enduro motorokat gyártanak?
Figyelt kérdés
2013. dec. 8. 21:44
1/4 anonim válasza:
Minek gyártanának többet ? Jobban néz ki az 1 hengerrel,könnyebb is,2 hengeres cross például széles lenne,vagy nagy a motor,meg ha azt veszed a 400-as YZF (4 ütemű,1 hengeres) is már nagyon erős,akkor meg minek bele 2 henger ? Így olcsóbban is tudják ki gyártani.
2/4 anonim válasza:
Mert 1500-as fordulaton is olyan nyomatékot ad le, hogy feltépi még az aszfeltot is..
Nézd meg egy 650-es 4 hengeres motor nyomaték görbéjét, és egy 650-es 1 hengeres motorét.
3/4 anonim válasza:
rxv450-550,sxv450-550 a cross-enduro királya és v2-es csak a megbízhatóság csapnivaló
4/4 anonim válasza:
Van V2-es blokkal szerelt cross-enduro.Még hozzá az előbb említett 450/550 RXv.Megbízhatósága mondhatni hogy rossz.Üzemórásak is.Szóval 1 dugó helyett vagy hajtókar helyett 2-t kell venni.Fogyasztása nem rossz,ereje viszont hatalmas 5-dikbe lazán kerékre jön,és nyomatéákosabb mint az xr600 elsőbe.
Választási lehetőséged van,csak nem mind1 hogyha elmész egy 50km-es erdős túrára hogy haza is jössz a géppel vagy tolod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!