Dieseles automba indításnál villog az izzitógyertya visszajelzője, az aksi új benne, és természetesen nem indul! Lehet az izzítógyertya hibája?
Figyelt kérdés
illetve hogy lehet cserélni?
Ford Mondeo III 2.0 Tdci
2013. dec. 3. 22:48
1/6 anonim válasza:
Amennyiben van kompresszió, akkor csak valamelyik izzitó gyertya.
(Szakember nem töri majd bele.)
2/6 anonim válasza:
Lehet izzítógyertya.
Lehet az izzítógyertya reléje.
De lehet adagoló baj is.
3/6 anonim válasza:
1, tdci-ben nincs adagolo, ez common rail
2, biztos,hogy nem iziitogyertya hiba,mert izzitas nelkul is indul akar minusz 15 fokban is.
Tuti,hogy valami motorhiba,vagy uzemanyagrendszer (magas nyomasu oldal) ...mindenkeppen vidd szerelohoz
4/6 anonim válasza:
Jah es sajat magadnak nehogy leallj cserelni,mert ezekbe a hengerfejekbe nagyon konnyen beletorik az izzitogyertya es utana mar eleg nehez kiszedni
5/6 anonim válasza:
Szerintem relé szaroskodik, mivel ez egy idörelészerüség ami 10-12mp-ig ad folyamatos áramot a gyertyának ,ami egyértelmüvé teszi hogy addig egyfolytában világit. Gyertyavizsgálathoz mindet le kell kötni elektromosan és igy külön külön lehet csak ellenőrizni. Legpontosabban azonban ki kell venni ,es igy adni neki áramot ,ekkor látszik igazán hogy jól müködik-e.
6/6 anonim válasza:
5-ös : sok auto az izzitásjelzőt használja gyűjtött motorhiba jelzésére is
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!