Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért fikázzák sokan a dízel...

Miért fikázzák sokan a dízel autókat?

Figyelt kérdés
Nem értem, volt egy daewoo kalos-om, 2004-es, 1.4 benzines. Ott kezdődött, hogy 9 körül evett(klímával 12-t is), nem ment stb.... egyszer mentem vele az M0-son 150-et (kb 10 kiló métert), és egyből csapágyas lett!!!! el is adtam egyből.... vettem egy Ford Focus-t, 1.6 TDCI, 90 LE, 2005-ös. 5 litert eszik klímával, 120-130-as tempóval. És még kiló méter is van benne "tengernyi" (280.000). Csak a kiló méter órám lett benne processzor hibás. De az sem motor probléma....
2013. nov. 29. 17:55
 1/9 anonim ***** válasza:
63%
Azért azt tegyük hozzá, hogy egy karban tartott, jó konstrukciós 1.4-es benzinmotor Kalos méretű kasztniban elvan 5,5-7 literből. A tiédnek már véres volt a torka..
2013. nov. 29. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
22%
azért egy daewoo kalost focushoz hasonlítani az vicc vegyél egy normális benzinest,dizelt nem lehet élvezetesen használni kerreg mint egy teherautó nincsen fordulatszám csak a fogyasztás az egyetlen pozitívuma ja és volt 320d bmw és most van egy 320i és mind a 2tő 2002es évjárat így van összehasonlítási alapom
2013. nov. 29. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
50%

én alapból benzin párti vagyok!

főleg régi dízeleknél sokat kell szervízelni, az újnál ha pedig vmit hozzá kell nyúlni a motorhoz, elég húzós.

egy 1.4es vw polo, vagy skoda fabia és lemész a térképről:)

2013. nov. 29. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
52%

"főleg régi dízeleknél sokat kell szervízelni"

Volt pár használt régi dieselem, most is egy 15 éves 1.7 isuzu opelem van. Úgyhogy megkérlek hogy ezt a mondatod fejtsd már ki bővebben mert ebből eddig semmit nem tapasztaltam. 6.5 litert eszik városban, országúton 4.7-et, és motorikus hibám évek óta nincs. És ez nem az első ilyen használt dieselem.

2013. nov. 29. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
70%

"kerreg mint egy teherautó"


Maiakról már azt is nehéz eldönteni, hogy benzines-e vagy dízel, úgy lehangszigetelik őket. Nekem pl. tetszik a dízel csattogós, kereplős hangja :)


"nincsen fordulatszám"


Nem is kell, minek ordíttatni, bőgetni azt a motort? Van helyette normális nyomaték.


" a fogyasztás az egyetlen pozitívuma"


Viszont ez a pozitívum annál jobban übereli az összes többit, minél inkább meg kell húzni a gatyamadzagot. Ma pedig ez sokaknál döntő fontosságú.

2013. nov. 29. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
0%

Szerintem azért, ami már itt is többször felmerült a gyakori válaszok között.


Azok, aki új dízelt vesznek az esetek többségében nem fikázzák a kocsit. Használják, eladják vesznek másikat. Eee öööm ee bódottá.


Azok akik vesznek egy ismert előéletű nem öreg, nem túl sokat hajtott dízelt, még azok is jól megvannak vele.


És van az a kategória, aki megveszi az ócsó de 2-300 000-ret visszatekert dízelt, ami már pont abban a korban van, amikor az összes kopó dolog széthullik benne 1,5 év alatt. Na ők sz0pn@k ezerrel, vagy van keret rendbe szedni vagy eladják és utána terjesztik az igét... Sajnos ezekből vannak többen.


Vannak ezek az ízlés kérdése dolgok pl nyomatékbuzullusz, meg alacsony fordulatszám, kis fogyasztás az egyik oldalon. A másikon meg az ellentéte. Évek óta megy a szájkarate, de lényegében mindkét technika végzi a dolgát évtizedek óta...

2013. nov. 29. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

Teljesen más a 2 rendszer, nem igazán lehet összehasonlítani. Kinek ez jön be kinek az. Mind a 2-ek megvannak a saját pozitívumai (legyen szó vezetés-technikáról, vagy fenntarthatóságról). A 2 rendszert eredetileg nem is ugyanarra találták ki, csak ma már eléggé összefolyik a 2.

Melyik a "jobb", az alma vagy a narancs??

2013. nov. 29. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
92%
A benzines tulajok fikázzák főként a dieseleket. Kis részök azért fikázza a dieselt mert traktorhangja van, meg ők igazi benzines fanok. Nagyobb részük viszont azért fikázza a dieselt mert megvették a benzines kocsit, ők is szívesebben tankolnának kevesebbet, de úgy gondolják hogyha elkezdik fikázni a dieselt akkor az ő benzinesük majd többet ér a többség szemében. Ők azok aki leírják hogy dieselt így meg úgy drága karbantartani, közbe meg azt se tudják hogy melyik típusú dieselben milyen üzemanyagellátó rendszer van, de ha az egyik elbőgi magát mint egy marha hogy az öreg diesel csak pénztemető (pedig akár kukázni is lehet már sokhoz még turbot is) akkor sokan mellé állnak. Szerintük a városban 10 liter fogyasztó 15 éves 1.6-os benzines sokkal jobb vétel.
2013. nov. 30. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 Evele123 ***** válasza:
A 6-os válaszolónak igaza van a 3. csoportba tartozó dízeles tulajokkal kapcsolatban: vettünk egy 2004-es 1.5 DCi Renault Thaliát még idén év elején, első tulaj, 170 ezer km és most nálunk jött el az üzemanyag ellátó rendszer (4 db porlasztócsúcs felújítása 104e., szűrőcsere 12e., nagynyomású szivattyú 120e. + apróságok és munkadíj) nagy szervize: 270 ezerből megúsztuk. Ez egy dízeles szakember volt és ő mondta, hogy a magyarországi üzemanyagok teszik tönkre az érzékeny, francia dízel autókban is megtalálható "common rail" nevű nyomócsöves üzemanyagrendszert. A silány minőségű gázolaj kavitációs hatással, mint amikor a víz kimossa a sziklát is, gallyra vágja a porlasztócsúcsot és nem lesz jó a porlasztás, a gázolaj meg nem tud rendesen elégni és csökken a motorteljesítmény is. Ha nem csináltatod meg, akkor a helyzet csak rosszabb lesz, bontott alkatrész meg zsákbamacska. Na ez a $zop@'$...
2013. dec. 19. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!