Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A kihegesztett alváz kezelésén...

A kihegesztett alváz kezelésének mi a menete. Milyen sziloplaszt jó tömíteni?

Figyelt kérdés

Érdeklődnék tőletek, h a kihegesztett alváz

kezelésének mi a menete. Milyen sziloplaszt jó

tömíteni? Sziloplaszt elött kenjem le alapozóval

vagy szilózást követően alvázvédő elött?

Enyhén rozsdás részt rozsdaátalakító után

alapozzam vagy ne?


2013. nov. 28. 20:19
 1/6 anonim ***** válasza:

Egyáltalán ne kend le sziloplaszttal. A sziloplaszt ecetsavat tartalmaz, hadd ne részletezzem, ez miért rossz.

A karosszéria alját vagy az alvázat alulról alvázvédővel kell kezelni, az üregeket üregvédővel kell kinyomni. Tömíteni nem kell: ahol gyári lyuk van, azt meg kell hagyni, hogy kifelé is folyjon a víz, ahol meg nem gyári a lyuk, azt be kell hegeszteni.

2013. nov. 28. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
igen, csak a varrat nem folyamatos....
2013. nov. 28. 21:10
 3/6 anonim ***** válasza:
Akkor nyakon kell borítani a karosszérialakatost, aki ilyet ad ki a kezéből. Ha nem lehet javítani a varratot vagy nincs kedved hozzá, akkor is alvázvédővel kell próbálkozni a tömítésre, mert az képes kisebb lyukakat eltüntetni (szeretik is műszaki vizsga előtt alkalmazni).
2013. nov. 28. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Sima fémre alapozó, utána rákenhetsz bármit, legjobb fújni is az alapozót, arra mehet a sziloplaszt, utána meg az alvázvédő. Csak meg kell ugye várni, amíg mindegyik megszárad.

Én a rozsdára hammerite-ot szoktam kenni, de csak arra, mert a fényezett felületről, rozsdamentes fémről könnyen lejön. A rozsdán nagyon rajta van, azzal kémiailag összeköt nagyon.

2013. nov. 29. 08:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

89%-os válaszolónak: aki varrat nélküli hegesztést ad ki, azt nyakon kell borítani ugye, de aki a sima fémre alvázvédőt ken, azt teljesen rendben van, igaz?

Gratulálok.....

2013. nov. 29. 08:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 T5- ***** válasza:
De sok okos van, amúgy azt kéne nyakonverni aki nyakon akarja verni a lakatost, aki ponthegeszt. Ha telibe levarrna mindent, a hősokk miatt elhúzná a fémet. Ezért a ponthegesztés, meg a rövid varratok. A sziló, az nem autóipari anyag, legigénytelenebb legtrógerebb megoldás. Kasznihoz, direkt van karosszéria tömítő paszta, van kenhető, és kinyomós is. De amúgy ezt a kasznisnak ki kellett volna tömíteni hegesztés után, ha ki van tömítve, csak utána jöhet az alváz és üregvédelem. Enyhén rozsdás részt le kell csiszolni fémig, aztán kezelni.
2013. nov. 29. 13:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!