Ez nem autóba, hanem motorba való.
Elég furcsa az a csillagszórós teszt, mert azzal azt akarja mondani, hogy a szikra hamarabb találkozik az összesűrített üzemanyaggal.
Tegyük fel, hogy ez igaz. Igazából nincs különbség, mert szinte fénysebességgel haladnak az elektronok, és mérhetetlen kicsi az az idő, amíg a két gyertya közötti magasságülönbséget befutja.
De ha ez így van, akkor az előgyújtás időzítése megváltozik, alacsonyabb lesz. Ez teljesítmény csökkenést okoz. Ráadásul nem nagyon lehet manapság állítítani az előgyújtást a motorokon.
Arról nem is beszélve, hogy nagyon kihegyezett motorokon (amire elvileg ki lenne találva a gyertya) esetleg a felfelé mozgó dugattyú bele is ütközhet a gyertyába.
Szerintem marhaság, de legalább nem azt mondja, hogy 500% teljesítménynövelés, +80% fogyasztáscsökkentés. És még az orrodat is tisztísa!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!