Ez igaz?

Figyelt kérdés
[link]

2013. nov. 27. 18:45
 1/4 anonim ***** válasza:
Lehet hogy van minimális különbség egy átlagos gyertyához képest, de nem akkora mint ahogy itt leirják.
2013. nov. 27. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Azért azt is nézd, hogy milyen fordulatszám értékek vannak megadva. 2200-2800 közötti alapjárat meg 5500-7000 közötti üzemi fordulatszám :) Ez nem valószínű, hogy utcai autóba való cucc.
2013. nov. 27. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Ez nem autóba, hanem motorba való.

Elég furcsa az a csillagszórós teszt, mert azzal azt akarja mondani, hogy a szikra hamarabb találkozik az összesűrített üzemanyaggal.

Tegyük fel, hogy ez igaz. Igazából nincs különbség, mert szinte fénysebességgel haladnak az elektronok, és mérhetetlen kicsi az az idő, amíg a két gyertya közötti magasságülönbséget befutja.

De ha ez így van, akkor az előgyújtás időzítése megváltozik, alacsonyabb lesz. Ez teljesítmény csökkenést okoz. Ráadásul nem nagyon lehet manapság állítítani az előgyújtást a motorokon.

Arról nem is beszélve, hogy nagyon kihegyezett motorokon (amire elvileg ki lenne találva a gyertya) esetleg a felfelé mozgó dugattyú bele is ütközhet a gyertyába.


Szerintem marhaság, de legalább nem azt mondja, hogy 500% teljesítménynövelés, +80% fogyasztáscsökkentés. És még az orrodat is tisztísa!

2013. nov. 28. 01:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
a válasz hamis!
2015. júl. 11. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!