BMW M5-ről vélemény? (1999-es évjárat)
megszólítva érzem magam a kérdéseddel, mert volt már dolgom a közeli ismerősök által ehhez a típushoz.
Röviden annyit mondok neked, ha jó akkor nagyon jó, nagyon fogod élvezni, de egy első hátsó fékbetét+tárcsa csere ennél az autónál 200 ezer forint.
Aztán a vezérműlánc csere is 300 ezer, 200 ezer km-ként érdemes cserélni ha hosszú távra tervezel vele.
Szóval elég drága.
Ezeket ha nem cseréled ki, gondolok itt a vezérlésre, vagy nincs pénzed 100-as benzinre, akkor vehetsz bele új motort 1,5 millióért.
Ha fenn tudod tartani vedd meg nyugodtan nem fogsz csalódni benne.
Viszont amit 2 millióért árulnak a neten, azt ne vedd meg mert gázos, a szó mindkét értelmében.
Kb 3 milliót kéne még arra rákölteni, hogy normális állapotban legyen, nem véletlenül nem vitték még el.
Imáádom! Egyik gyerekkori barátomnak volt egy ilyen M5-ös, zsír újan vette és egyszer kipróbálhattam mit tud. Autópályán egy kocsisort előztem 130-ról, mire a harmadik kocsit előztem már 210-en volt a mutató. Sosem felejtem el mekkora élmény volt.
Városban viszonylag kényelmetlen a kemény futóműve miatt, minden aknafedlapnál úgy éreztem, hogy leszakad a vesém, bár lehet ez csak a németországi példányoknál van (amit én próbáltam német volt, nem magyarországi).
Benzinből olyan 15 liter körül zabált városban (már ha jól emlékszem), meg azóta sokat panaszkodott haverom a szervizköltségekre, ami BMW-nél igazából nem meglepő. 300 ezres számla is volt már rá fizetve a szervízben, a pontos hibát nem tudom sajnos.
Költségekben nagy teher, cserébe hatalmas élményautó, illetve szép is és nagy is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!