Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogyan kell vissza váltani...

Hogyan kell vissza váltani gáz fröccsel autónál?

Figyelt kérdés

Miért jó?

Hol alkalmazzuk? Versenypályán és a mindennapos életben egyaránt?


Turbó, kompresszor és szívó benzin motoroknál használatos ? Hengerek száma mind 1?


Dízel motorokkal mi a helyzet azokkal is működik?


És a legfontosabb kérdés amit soha sehol nem láttam

HOGYAN KELL ?


4 esbe 100 kuplung be gázfröccs rako a sebességet ?

vagy gázfröccs kuplung be sebesség?


Lőjjem be a fordulatszámot. Értem de hogyan mikor kuplungolok mikor teszem a sebességet, mi mit követ LÉPÉSRŐL LÉPÉSRE.


Köszöntem előre is.



2013. nov. 24. 20:27
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

Szinkronizált váltónál nincs nagyon szükség rá.


Folyamata:

Kuplung be->üres->kuplung ki->gázfröccs->kuplung be->visszavált->kuplung ki.

2013. nov. 24. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Jól értem ?


Fékezek, kuplung be - üres kuplung felenged - gázfröccs - kuplung be - rakom a sebességet.


Rendben van.

2013. nov. 24. 20:48
 3/5 anonim ***** válasza:
és ezt gondolom tapasztalattal egyre gyorsabban meg lehet majd csinálni
2013. nov. 24. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Miért fékeznél? Pont a fékezés elkerülése végett (motorfék) szokás alkalmazni, ha több fokozatot akar az ember visszaváltani. Csak arra kell figyelni, hogy a kívánt fokozatban a fordulatszám nem legyen több mint a motor maximálális fordulatszáma.
2013. nov. 24. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Hát amit felettem leírtak az a duplakuplungolás. Ettől eltérően pl. versenypályán visszaváltáskor szoktak gázfröccsöt adni. Leginkább kanyarok előtt vált ott vissza az ember, ami azt jelenti, hogy fékezni is kell. Tehát taposod a féket a talpad sarkával, aztán kanyar előtt kuplung be, a talpad hegyével meg adsz egy gázfröccsöt (a féket még mindig taposod), közben meg bepakolod a kisebb sebességbe, majd kuplung fel és már lehet is kigyorsítani a kanyar közepétől optimális fordulatszámon. De ezt autóversenyzők csinálják, ne akarja mindenki utánozni.
2013. nov. 25. 06:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!