Vélemények a Mercedes clk-ról? 2000ccm. Fogyasztás megbízhatóság, alkatrész.
Azon túl, hogy távolról sem ér egymilliót, nem olyan rossz kocsi. A kétezres benzinmotor zabál majd, de cserébe kőegyszerű, és az alkatrészek sem vernek majd a földhöz (legalábbis a motorikus alkatrészek, a beltéri cuccok egy vagyon kb.)
Ha merci fan vagy, megveheted szerintem. Dízeles mercit viszont ne vegyél, sose voltak túl jók, + azokba drága már az alkatrész is (motorba).
azt a hirdetést nem azért tettem fel mert azt az autot szeretném, hanem csak a típus miatt.
Szóval az alkatrész nem olyan vészes? nézeggettem pár helyen, és azt láttam hogy eléggé hajlamos a rozsdára..
Lassan 3 éve és 4 hónapja használok egy 99-es évjáratú 2000 ccm-s Mercedes CLK Sport-ot. Fekete színűt.
Először a külső: Kulturált, jó megjelenésű szép autó, ahhoz képest, hogy régi, nem tekintik komolytalannak az utakon, teljesen egyenrangú vagyok vele mint bármelyik másik átlag kocsival. A kora miatt mondom átlagnak, egyetlen régi prémium autótól sem dob hátast senki.
Nagyon erős, strapabíró. Első autónak vettem és párszor voltak vele kisebb-nagyobb hibázásaim itt-ott, így-úgy.
Sajnos tényleg hajlamos rozsdásodni. De ha időben elkapod, akkor nincs gond.
A Sport verziót ajánlom belőle ami nekem is van, akkor szélesebbek a hátsó felnik és sokkal jobban néz ki az autó. Itt a linkelt képen nem az van, látható, hogy a hátsó kerekek kicsit beljebb vannak, ami elég hülyén néz ki.
A hátulja magasabb, meg nem jól lehet kilátni, főleg parkoláskor, ha átlag személyautó van mögötted, nehezebb viszonyítani, jó kidugni a fejet az oldalablakon.
Hosszabb, vagy ugyanolyan hosszú mint sok más 5 ajtós autó. És széles is.
Belső: Kényelmes, alkalmas hosszú utakra, 136 lóerő ellenére nem is megy rosszul, elég nyomatékos. Jól kitud lőni és gyorsan eléri a 100-at, aztán még többet. Jók belül az anyagok leszámítva a néhány kissé ropogó műanyagot. A bőr műszerfal érzékeny, ha vigyázol rá nagyon szép. Jó bőrápolóval és műszerfalápolóval törölgetni bőségesen legalább hetente. Az üléseim nem bőr. De jó, mert azok kellően erősek, nem kell rájuk vigyázni. Jó nagy elől a hely, tágas, előre és oldalra jól kilátni. Hátul nagyon kicsi a lábtérhely ha magas emberek ülnek elől.
A fogyasztása városban normál vezetési stílusban ha csak közlekedsz végig, 9 simán elérhető, leállításokkal, sok-sok dugóval inkább 10. Vegyesben ilyen 8-9-re könnyen kijön, ha sok a városon kívüli használat. Autópályán még 7 környékére is le lehet vinni.
Az alkatrészek természetesen drágábbak bizony mint pl. egy Suzuki, VW golf esetében. Minden azért úgy eléggé drágább. Viszont nagyon megbízható autó, csak a kopó-fogyó-cserélendő alkatrészekkel van költség, a fenntartását nem nevezném soknak. A gumik a hátsó szélesebb felni miatt még anno oda hátra 55 körül alakult a Michelin A4-re. Előre 35.
Összességében egész jó autó, jó vele autózni, jó vele közlekedni, nem érzi az ember benne ülve, hogy ennyire régi autó van alatta. Automata váltós az enyém és ettől sem kell félni. Semmi baja sincsen ugyanúgy, mint másnak sem soha.
Kintről szeretnék behozatni autot, főleg németből.
A mercédesz clk, és bmw e46. ezek között vacillálok..
Jah még egy kép az enyémről.
Itt láthatod miről beszélek. A sportverzióval járó hátsó szélesebb felni miatt oldalról sokkal jobban néz ki az autó. Persze hátulról is. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!