Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW 5 e39 szériában a 525d...

BMW 5 e39 szériában a 525d vagy a 530d motor a megbízhatóbb?

Figyelt kérdés
vagy az lenne a lényeg h van e vmi nagy külömbség a 25 és a 30 motor közt. gondolok itt sűrű meghibásodásra vagy egyéb másra

2013. nov. 20. 15:06
 1/9 anonim ***** válasza:
40%
Olyan mindegy neked. Aki fél a szervízszámlától az mi a túróért nézegeti a diesel BMW-ket?
2013. nov. 20. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
56%
A lényeg h ez az autó nem neked lett kitalálva.
2013. nov. 20. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
59%
Egyik ismerősöm is pont ezek között variál (lehet, hogy pont te vagy az). Ahova én járok BMW szerelőkhöz, megkérdeztette velem, melyiket ajánlják. Mind a kettő megbízható kategória, nincs lényeges különbség, nyilván az 530d erősebb. A szerelőhöz rendszeresen jár 3 db 525-ös. Ebből kettőbe 400.000 km van a harmadikba 250.000 és semmi bajuk. Az 530 ugyan ez a kategória. Automata váltókkal sem szokott baj lenni. Szóval, ha kell az erősebb 530d vedd meg, de ha csak furikázni akarsz elég lesz az 525-ös is.
2013. nov. 20. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
80%

Vigyázz, 525 TDS a felejtős.

525 D az már teljesen megbizható motor, akárcsak az 530 D, de az 530 D-nek a hátránya, hogy szinte törvényszerűen be*rik rajta az automataváltó. Úgyhogy már ezért is jobb az 525 D.

2013. nov. 20. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

1-es vagyok.

Nem az a baj hogy nem megbízható. Persze vannak amelyikek sokat elmennek szerelés nélkül. A baj ott kezdődik hogy semmi sem örök életű. És egy bmw-be a turbó, porlasztó meg az üzemanyag ellátó rendszernek elég borsos ára van. És ezek előbb-utóbb beadják a kulcsot, ez tény. És lehet hogy olyannál adják be a kulcsot akinek ez nagy érvágás.

Ne értsetek félre én is dieseles vagyok de ezeknél a kocsiknál a diesel bmw elég drága szervízigényűnek számítanak ha szerelni kell. Nekem is dieselem van, és bennem van mindig hogy talán szereltetni kell majd, de tudom hogy nem fog annyiba kerülni a szerelés mint egy bmw esetében. Ha az én kocsimban beszarik az adagoló az is a szerelő szerint 170 000 forint, pedig csak opelem van. Akkor mi lenne ha BMW-m lenne?

Nekem az opelbe a turbo 40 000 forint használtan, a bmw-be minimum a duplája, de találtam most 120 000-ért is használtan.

2013. nov. 20. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

1# és 2# igazából pont leszrom a szervizszámlát. Jelenleg is egy 2004es a6 audit hajtok és az is sokat vesz ki a zsebemből ha elromlik.

Olyan válaszokat vártam mint amit a 4. válaszoló is írt. nem a legolcsóbb e39 bömöst akarom megvenni hogy kis pénzért menőzzek egy nagy géppel hanem egy rendes, normális kocsit hosszú távra. (ebbe a kaszniba szerettem most bele)

Inkább a kézi váltó felé hajlok.

kinéztem párat használtauto.hu -n. pont egy 525dts az egyik ami jól is néz ki.

2013. nov. 20. 18:30
 7/9 anonim ***** válasza:
50%

[link]

Ez eléggé rendben van, nem is TDS, bár nem tudom mennyit szánsz rá.

2013. nov. 20. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:
ez egész jónak néz ki. igazából 1 milla mindig a korlátom amit költeni akarok egy kocsira de ritka hogy ne menjek az összeghatár felé, akkor pedig túl is lépem. :)
2013. nov. 20. 21:20
 9/9 anonim ***** válasza:
50%
525 kevés annak a kasztninak... inkább a 30d az hihetetlen brutál élményt ad akkora nyomatékkal;) ha karban van tartva nemlehet semmi baja elnyühetetlen:)
2013. nov. 21. 08:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!