LPG kiszerelés?
Nem tudom mi okozhatja a hibát, LPG üzemben 3 hengerezik az autó. Új trafóval sem oldódott meg a probléma, a gyertyák 5000km-ert futottak a csere óta. Azelőtt gázszivárgás, alapjárati gondok okoztak fejtörést. A rángatás általános, ahhoz már hozzá szoktam. Benzin üzemben gyönyörű szépen megy, 6-7 litert eszik vegyesen. Még megfontolom, hogy mi lenne a helyes.
Sajnos a műszaki is friss, az is kidobott pénz lenne.
A válaszokat felpontoztam mindegyiket köszönöm!
Szerintem butaság kivenni. Egy normális gázautószervizbe el kell vinni , aztán ott helyrepofozzák. nem sima autószerelőhöz ,az nem ért hozzá. 200 ezer egy gázszett berakása ,szerintem ezt kidobni az igazi pazarlás. Nem is beszélve róla ha egyszer beállítják mennyit spórolsz vele.
Nem tudom milyen rendszer van benne de ha hengerenkénti gázinjektor akkor nem lehet hogy az adott henger injektora vacak ? Lehet csak egy egyszerű kontakthiba ,vezetékszakadás a hiba.Bár írtad ,hogy 10 éves szett, biztos megérett a felújításra .Inkább javíttasd meg ,mint kidobd belőle .
Én idén szeptemberben fogom kiszereltetni a gázszettet az esedékes műszaki vizsga alkalmával.
Az ok kb. ugyanaz mint a te esetedben, de azért egy kicsit kifejtem.
1. Amíg a gáz olcsóbb volt, sem érte meg azzal járni mert a remek benzin ha nincs kiautózva kellő időben, akkor egy zöld színű anyag válik ki belőle ami eltömíti a szűrőket. Nekem kétszer kellett AC pumpát cserélni emiatt. Ha gyakrabban van kiautózva a benzin a tankból, akkor meg nem volt megtakarítás az üzemanyagon.
2. A gázüzem során elkoszolódtak az injektorok, ami egyenetlen járást eredményezett, olyan volt mintha az egyik henger kihagyna. Az injektorok tisztítása (10 000 HUF/db) megoldotta a problémát, a motor azóta szépen jár. Nem tartotta meg az alapjáratot ezért le is állt a motor. Az említett szervíz után miután csak benzinnel járok a probléma megszűnt.
3. A gáz jelenlegi ára mellett 10 000 km-nként kb. 30 000 HUF-ot tudnék megtakarítani gázüzemmel, de tekintve, hogy ezidő alatt kb. 3 tank benzin mindenképp elfogy, a végeredmény kb. 15 000 mínusz lenne. Erre jön a drágább műszaki és a gázrendszer karbantartása.
Ja az előbbi okokat még eggyel kiegészíteném:
A tartály a pótkerék helyén van, és mivel a defektstopban nem hiszek, főleg, hogy egy oldalfal kivágásánál abszolút semmit sem érne, aztán jöhetne a tréler, a pótkerék a csomagtartóban utazik és jár minden irányba, arról nem beszélve hogy foglalja a helyet.
Addig jó amíg sokan ezt hiszik. Addig lesz olcsó a gáz, mert nem terjed el és nem vet ki rá orbánkirály extragázadót..
Sajnos a rossz hírnév oka az hogy a hazai gázszervizek legalább fele (ha nem több) iszonyat kókler banda, akire egy biciklit nem lehetne bízni, csak gyorsan meg akarnak gazdagodni de fogalmuk sincs az egészről. Aztán a tulaj jogosan szidja a gázt ,pedig nem azt kéne...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!