Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Autók 0-100 ra gyorsulása?

Autók 0-100 ra gyorsulása?

Figyelt kérdés
Kérdésem az lenne, tudja e valaki, hogy ha egy autónak meg van adva, hogy hány másodperc alatt gyorsul 100 ra, akkor az egy személlyel, vagy 5 személlyel van megadva?
2013. nov. 18. 04:14
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%

Na mit gondolsz? :)


Egy db 40 kilós nővel van megadva és majdnem üres tankkal.

De ok, lehet, hogy egy átlagos ~70kg testsúlyú személlyel. 30 kg differencia is számít 1-2%-ot.

2013. nov. 18. 05:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Értelmesebbeket légyszi!
2013. nov. 18. 06:52
 3/12 anonim ***** válasza:
100%
Ez teljesen értelmes volt. Az autók gyorsulását tök steril körülmények között mérik, ideális gumival, ideálisan meleg jó minőségű aszfalton a lehető legkisebb terheléssel, tehát egy könnyű ( átlagos testsúlyú) pilótával.
2013. nov. 18. 09:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
48%
Az első teljesen értelmes volt. Ha egy 1 tonnás kisautóba beül egy 100 kilós sofőr és tele a tank, peres gumik, jó nehéz alufelniken... akkor az akár 10%-al rosszabb eredményt hozhat, mint a 60 kilós pilóta, üres tank, virsligumi lemezfelnin összeállítás. (a kerék tömege majdnem duplán számít, mert nem csak fel kell gyorsítani, fel is kell pörgetni...)
2013. nov. 18. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
23%
jah, végül is azért hívják az alut könnyűfémnek mert nehezebb mint az acél... remélem túl sokat nem agyaltál mire ezt ki következtetted...
2013. nov. 18. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
100%
az alufelni lehet nehezebb attól még. főleg ha valami gagyi, a márkásak (ill gyáriak) eleve nem alumínium, hanem magnézium ötvözet, ami minőségibb.
2013. nov. 18. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
65%

#5 idióta barátom, mérj le egy ilyen, meg egy olyan felnit, utána beszélhetünk. Ne akard az észt osztani, neked sincs sok.

Egy acélfelni sokkal könnyebb mint egy alufelni. Másrész, a peres gumi miatt a váltóméretű könnyűfém felni sokkal nagyobb átmérőjű, gyorsuláskor sokkal nagyobb a tehetetlenségi nyomatéka. Ülj le fiam, egyes.


Biztos fennakadtál a könnyűfém szón, pedig az csak az anyagot jelenti, olomíneum, teccikérteni? Olyan kifejezés mint a puhafa: csak az asztalosnak puha, a motorosnak kemény.

2013. nov. 18. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
0%
Minden bizonnyal gagyi alessio felniken és kínai csingcsung gumikon mérik a gyári gyorsulást... nagy az isten állatkertje és kicsi a kerítés...
2013. nov. 18. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
Pedig gyakran előfordul, hogy egy autó megtankolva is 100.000 km után 1, akár 2 másodperccel jobb eredményt produkál, mint a gyári adat, szóval lehet mégsem olyan sterilek azok a körülmények a gyárban.
2013. nov. 18. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

Eddig egy ilyen autót láttam, az öcsém egyik volt autója, egy 1990-es 1.3-as 8 szepes 3 ajtós Swift. Az ~9,6 alatt volt százon. Máig sem értjük, hogy és miért ( az GPSszel mértük a sebességet).

Más autónál ilyen 2 másodpercekről még nem nagyon hallottam. De azért vicces lenne, ha az enyém a gyári helyett 5,5 alatt lenne 100-on xD

2013. nov. 18. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!