MZ ETZ és MZ TS közül melyik éri meg jobban?
Figyelt kérdés
Vagy esetleg Trophy? A 3 közül nemigen tudok dönteni. Továbbá azt se nagyon tudom, hogy 125-ös lenne megfelelőbb, vagy 250-es.
Igazság szerint a Simson-om helyett szeretnék egy erősebb motort. Mivel a Simson karbantartása elég jól megy már, ezért maradnék a hasonló szerkezetű MZ-k mellett.
Friss A2-es jogsim van, szóval ez se akadály. A 250-esek mennyivel esznek többet a 125-ösöknél? Megéri azt a fogyasztásbeli pluszt, amivel többet ad a nagyobb ccm?
2013. nov. 8. 19:06
1/3 anonim válasza:
Ez attől függ mennyire szereted a pörgős motorokat?!nekem volt etz-m is meg ts-em ezek 250-esek voltak!de mindenképp az etz-t javaslom mert jobban megy,szebb is meg pörgősebb is!a ts ek elég lomhák,főleg a 125-ös,de állítólag "jobban bírják"!ettől függetlenül azok is tudnak menni de inkább etz!az enyém 5-5,5 litert evett 100-on,de ha szerettem a gázt megette a 7-et is!haverom-é 300 ra felvort fúrva és 10 litert simán megette!trophy elég retró nekem,de kinek mi jön be....
2/3 Esprimo Mobile válasza:
Nekem 1979-es ts 125-öm van 75-körüli tempóval szeret menni országuton 80-feletti tempó már sok neki mondjuk 25-km-szakaszon. Városi fogyasztása 3,5-liter körüli, nem gyilkolom de nincs is elvéve töle a benzin. 3 auto jött nekem eddig ,az autok összetörtek ts-nek kutya baja, nagyon massziv motor. Az elektromos rendszere viszont átok, 6-volt 60-wattos dinamo, egy kanyarodásnál használt világitás irány jelzö fék lámpa gyujto trafo stb kb 130-watt fogyasztás. Mindig nyügös az akku töltés, annélkül megcsak betolni lehet. Hosszabb utra hordok magamal egy 12-voltos elektromos bicaj aksit , ha éri valami a töltést és leszivodik az aksi akkor csak rákötöm a gyujtotrafora és elmegy még 40-km-ert utszéli tanakodás nélkül (a trafo kibirja a 12-voltot). Volt régen egy rövid ideig 250-es ts-e apámnak szerintem tul kicsi lehetett rajta az elsö lánc fogaskerék . Mert felujitott motoral is csak 110-volt a végsebeség a 130-körüli hejett. De gyorsulásban a lomha 125-ösömhöz képest kegyetlen volt amit tudott, 4-sebis volt, 2-esben gázrántásra ágaskodott. Ovatosan kellett indulni vele hogy ne ágaskodjon az eleje, panelház sori parkolóba kb 150-méteres szakaszon álló hejzetböl gyorsult 80-ra és ált meg gyenge elsö fékkel. 6-liter körül evett, országuti utazoja csak kb 85-90-körül volt, ugyanaz az elektromos rendszer teli nyüglödésel, igy eladta öregem. De 80-ig sprintben szerintem tudta azt amit egy nem sport 400-as gép. Pillanatok alatt azon kaptam magam hogy 90-el tépek a városban ha egy kicsit meghúztam a szarvát. Lehet jobban járnál egy japán 250-el. Nekem ha volna keretem rá lecserélném a ts-t egy 125-ös yahama ybr-e. Belefáradtam egy kicsit az állandó szerelgetésbe és 6-kilo szerviz csomagal és egy imával indulok egy hoszabb utra mert nembizok a technikába és néha nem alaptalanul. Etz-k már generátorosak és 5 sebeségesek de állitolag nemojan strapabiro motorok mint a ts. 125 vagy 250? Városba nekem 2-szeméjel is jo a 125-ts, pörgetve ugyis elég fürge, 50-55-el menni meg megse kotyan neki , korekt a fogyasztása is, országuton viszont a 2-személy és erös ellenszél páros csunyán letudja fogni Vásárhely-szeged között meg életveszélyesen suhan el melletem mindenki. az 1-sávos szakaszon tökmindegy 80-felett megyeke vagy nem. Egy 250-es azért már tudja a vállalható országuti tempót annélkül hogy csörömpölösre hajtanád, de a fogyasztása majdnem egy kisfogyasztásu kocsi ami szintén tudja ugyanazt 4-személyel 4-keréken.
3/3 allllli válasza:
Nekem ETZ 150-em van. Teljesen meg vagyok vele elégedve. 2 személlyel járok minden nap vele, tökéletesen elég. Meg se kottyan neki, ha minden lámpa egyszerre világít. Ritkán előznek meg vele a kocsik. 12 V-os rendszer, töltés miatt nem kell aggódni, 5 sebesség. 2 személlyel 80-nál többet nem szoktam vele menni, bár bírná. Fogyasztása egész évben 4,4-4,7 liter vegyes használatban. 5 liter benzinnel 110-120 km-t megy el. Ha s51-es Simsonod van akkor mindenképp etz. Egy korosztály, szinte ugyan az a kettő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!