Leírnátok nekem az üzembentartó szerződés lényegét, előnyét és hátrányát?
Miért éri meg jobban?
Később az eladásnál fel kell keresnem az előző tulajt, mintha tőle venné meg a kocsit ha majd eladom?
Kölcsönadásival az a baj, hogy:
1.Te okozol egy balesetet, az ö bónusza ugrik
2. Vesz az elözö tulaj egy másik autót, de nem tudja átrakni a bónuszt, ezért sokat fizet.
Kölcsönadásival csak odaadta az autót egy idöre, de mindenért a tulaj tartja a hátát. Üzembentartóival pedig az autót te használod, és utána tiéd a felelöség: biztosítás a nevedre szól, trafipax neked megy, autópálya bünti neked megy, cserbenhagyásos baleset után téged keresnek (ha nem tettél ilyet, attól függetlenül még felírhatják a rendszámot tévesen).
Ez mind mind lekerül a tulaj válláról.
Persze... nekünk átírt autóra is jött büntetés, ezzel nem tudsz mit tenni...
Természetesen ha gyorshajtáson kapnak a "tulaj" megnevez engem, és ennyi, le van tudva.
Nem vagyok én egy problémás ember, meg nem is hajtok gyorsan, de nem szívesen fizetek ki egy 20 éves kocsira 170 ezret átírásra. (sajnos kiderült, hogy az üzembentartói is 100 ezer lenne)
Nekem az átírás 80 volt. Az üzembentartói ha jól tudom max 10. Neked ezek bónusz nélkül 1 évi biztosítással jönnek ki.
Emellett: ha eladok egy autót, nem szeretnék bajlódni vele. Ne kelljen megnevezzek senkit, ne kelljen tárgyalásra járni ha olyan történik. Elpasszoltam, hagyjon mindenki békén vele.
Ha spannak adtam el, ott az üzembentartòi, majd ha eladja, aláírom és kész
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!