Yamaha aerox 49cm3 motrot tuningolni?
Hy!
Nos minden tunningnak ára van!Jobban kopnak az alkatrészek az erősebb igénybevétel miatt eltörhetnek vagy lelazulhatnak dolgok és emellett a fogyasztás is az egekbe mehet,és nem lesz megbízható a gép.
Szóval ha gyári állapotban van a géped és később elakarnád adni akkor ebben az állapotban ér a legtöbbet,költhetsz rá méregdrága tunningot,de azt a pénzt már buktad ,szóval jól gondold át hogy mennyire akarsz bele nyúlni.
Amúgy ha tényleg tunningolni akarod akkor vegyél rá egy rezó kipufogót vagy csináltass rá,ez a legegyszerűbb módja hogy könnyebben gyorsuljon.Ha nagyon bele akarsz menni a témába akkor a következőket is meglehet csinálni és akkro rövid távon mindenkit meg lehet izzasztani:Kisebb görgőket bele(a végsebességedből veszítesz de viszont erősebb lesz a gép és jobban pörög),a hátsó kuplungrugókat(2-3db) azokat kilehet cserélni erősebbre hogy magasabb fordulaton nyissanak(Én már csináltam számít ez is ha gyorsulni akarsz csak elég gáz elinduláskor a dolog és hamar lehet új kuplungpofákat venni),a hátsó kuplungkinyomórúgót is erősebbre lehet kicserélni,ha meg nagyon belekaarsz menni akkor a hajtóműben is a hajtótengelynél lehet variálni hogy több vagy kevesebb fogaskerekeset teszel bele.
Én szerintem hagyd úgy gyárilag,max vegyél hozzá egy kipufogót és esetleg egy malossi varió szettet és kész,és azzal annyira még nem nyúltál bele.
Mégvalami:Mindig szintetikus olajat használj!!!!!!!!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!