Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Opel astra g vélemények?

Opel astra g vélemények?

Figyelt kérdés

Egyik ismerősöm eladná a 2002-es 1.4-es g astráját és erősen gondolkodom megvegyem-e. 140000 km van benne njoy felszereltségű.

900.000 ft reális ár lehet érte?



2013. nov. 1. 19:02
 1/9 anonim ***** válasza:
95%

Én egy kicsit soknak találom, bár nem tudom, hogy az njoy felszereltség mit takar.


Tavasszal 830 ezerért vettem 2005/10 évjáratú (tehát most múlott 8 éves) 1.4-es (láncos) G Astrát. Ismerőstől vettem én is valódi 95 ezer kilométerrel, az ár tartalmazta az egy éves nyári gumikat (könnyűfém felnin) és a szintén egy éves téli gumikat (gyári felnire szerelve). A kocsi felszereltsége: ABS, szervokormány, manuális klíma, két légzsák, első elektromos ablakok és elektromos tükrök.


Az autóról csak jót tudok mondani, én nagyon szeretem. Igaz, hogy tucatautó (rengeteg van belőle), nekem valahogy mégis tetszik. Könnyen vezethető és a fogyasztása is elfogadható (vegyes használat: kb. 6,5 liter). A szerelőm szerint unalmas autó (nincs vele gond), októberben volt esedékes a műszaki vizsga, az arra történő felkészítés során se talált semmi javítani vagy cserélni valót (na jó ez nem igaz, a jobb első helyzetjelzőben izzót kellett cserélni).


Egy 2002-es kocsiért inkább 750-800 ezer lenne a reális, persze sok minden függ az állapottól és a felszereltségtől. Nézz körbe a neten, hogy ezeket az évjáratú kocsikat mennyiért adják (az árba többnyire bele van kalkulálva 5-10% alku is, ezzel is számolj).

2013. nov. 1. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
94%

Szerintem is kicsit sok. De ha úgy gondolja, hogy ebből lehet alkudni, akkor oké.

Ez mégis csak egy 11, lassan 12 éves autó.

Én amúgy egy 7 éves 1.7-es dízel H Astrát, Cosmo felszereltséggel, azon belül is sok gyári extrával (beépített navigáció, tolatóradar, kanyarkövető bixenon fényszórók, ülésfűtés, gyári sport futómű IDS+-szal, stb) 1,4 millióért vettem.

2013. nov. 1. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:

Köszi a választ.A kocsiban ezek vannak:klíma,ABS,cd-s rádió,szervo,bőr multi kormány,elektromos első ablakok,központi zár,bőr sport ülések,oldallégzsák,alufelni nyári gumival,téli gumi acélfelnivel.

És az autón most volt vezérlés,olaj,szűrő csere(ott voltam én is) úgyhogy tudom.

2013. nov. 1. 20:20
 4/9 anonim ***** válasza:
100%

sok a 900 szerintem is.

Személy szerint nekem a kocsi nem tetszik. Nekem kényelmetlenek az első ülések (is), és valahogy a 80-as éve feeling köszön vissza.

Haver fogyasztásban nem tudott még 7,5 alá menni vele.

Sok baja nincs vele. Apró dolgok, és olcsó hozzá minden, illetve minden szerelő jól ismeri. Nagyon nem lősz vele mellé

2013. nov. 1. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%
Első vagyok. El is felejtettem, egyetlen dologgal nem vagyok én se teljes mértékig elégedett, az első ülésekkel (köszönöm a negyedik válaszolónak). Nem azt mondom, hogy kényelmetlen (több hosszú úton - 800 km feletti távolság - túl vagyok), de lehetne egy hajszálnyit kényelmesebb is.
2013. nov. 1. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
100%
Nekem 2004-es isuzu motoros njoy-om van.108 ezer km-el vettem-de szerintem minimum 50ezret visszatekertek.(160 ezernél nem kéne önindítót cserélni!)Nincs vele gondom.Ha nem gyalázták volna le az elejét akkor így 200ezernél is hibamentes lenne.Előző autóm egy 1.7-es citroen visa volt.Abból ebbe átülni elsőre olyan volt mint karosszékből sámlira ülni.Mára már megszoktam.Kárpótol a megbízhatósága.A visa -16 fokban már nem akart beindulni,ez -22-ben is pöccre indul.Úgy számolhatsz azért hogy 100ezrenként komplett féktárcsa,nyereg,betét csere dukál.(Nekem komplett vezérlés is mert szíjas)Nézd meg festék vastagság mérővel hogy nem volt-e törött,mert ha igen,akkor sok bajod lehet vele...
2013. nov. 2. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
70%

ezekbe vezéslés csere sem vészes.

Nekem anno a cordobámba 100ropi volt.

Szíjas opelekben 60.000 ként kell vezérlést cserélni

2013. nov. 3. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
0%
Opel.. Astra???!!! PFUJJJ!! Ha fizet egy kilót elviszem a legközelebbi roncstelepre. Különösen az 1.4 Ecotec motort. (8-11 litert eszik, cserébe nem megy, szó szerint úgy mozog, mint a halott giliszta bazaltban) 9 kilóért vegyél már egy normális autót!!! C180 Merci! Annak nincs típushibája. Skoda Octavia! Annak a bal első ablakemelő egyik pöcke van műanyagból, 10 év alatt egyszer eltörik, a legócskább utángyártott is fém, utána soha többé. Más baja nincs. Vegyél egy egyes Focust! Legjobb futómű van alatta, a Duratec motor pedig zseniális, ahogy a Zetec is az!!! Egy nagyon jó autó! Miért ilyen f0spisztolyra szórod a nehezen összekuporgatott pénzt??? Mert a haveré??? Hagyd a fenébe.
2013. nov. 8. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
100%

Hát kedves előző, nekem is Astrám van (igaz eggyel újabb generációs) 1.7 (dízel) Ecotec motorral és azzal a 240Nm-rel bizony elég szépen mozog. Eddig akárhogy tiportam neki, 7 liternél többet nem tudok kipréselni belőle.


Futómű: szerintem meg az Astráé zseniális. Az enyém mondjuk gyárilag sport futóműves és van benne IDS+. (Nézz utána ha nem tudod mi az!) Valami atomstabil!

Viszonylag sokat vezetek a munkámból kifolyólag és elég sok céges autót is hajtottam már. Többek között Focust is. Na engem meg pont az nem igazán nyűgözött le.

2013. nov. 8. 22:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!