Opel astra g vélemények?
Egyik ismerősöm eladná a 2002-es 1.4-es g astráját és erősen gondolkodom megvegyem-e. 140000 km van benne njoy felszereltségű.
900.000 ft reális ár lehet érte?
Én egy kicsit soknak találom, bár nem tudom, hogy az njoy felszereltség mit takar.
Tavasszal 830 ezerért vettem 2005/10 évjáratú (tehát most múlott 8 éves) 1.4-es (láncos) G Astrát. Ismerőstől vettem én is valódi 95 ezer kilométerrel, az ár tartalmazta az egy éves nyári gumikat (könnyűfém felnin) és a szintén egy éves téli gumikat (gyári felnire szerelve). A kocsi felszereltsége: ABS, szervokormány, manuális klíma, két légzsák, első elektromos ablakok és elektromos tükrök.
Az autóról csak jót tudok mondani, én nagyon szeretem. Igaz, hogy tucatautó (rengeteg van belőle), nekem valahogy mégis tetszik. Könnyen vezethető és a fogyasztása is elfogadható (vegyes használat: kb. 6,5 liter). A szerelőm szerint unalmas autó (nincs vele gond), októberben volt esedékes a műszaki vizsga, az arra történő felkészítés során se talált semmi javítani vagy cserélni valót (na jó ez nem igaz, a jobb első helyzetjelzőben izzót kellett cserélni).
Egy 2002-es kocsiért inkább 750-800 ezer lenne a reális, persze sok minden függ az állapottól és a felszereltségtől. Nézz körbe a neten, hogy ezeket az évjáratú kocsikat mennyiért adják (az árba többnyire bele van kalkulálva 5-10% alku is, ezzel is számolj).
Szerintem is kicsit sok. De ha úgy gondolja, hogy ebből lehet alkudni, akkor oké.
Ez mégis csak egy 11, lassan 12 éves autó.
Én amúgy egy 7 éves 1.7-es dízel H Astrát, Cosmo felszereltséggel, azon belül is sok gyári extrával (beépített navigáció, tolatóradar, kanyarkövető bixenon fényszórók, ülésfűtés, gyári sport futómű IDS+-szal, stb) 1,4 millióért vettem.
Köszi a választ.A kocsiban ezek vannak:klíma,ABS,cd-s rádió,szervo,bőr multi kormány,elektromos első ablakok,központi zár,bőr sport ülések,oldallégzsák,alufelni nyári gumival,téli gumi acélfelnivel.
És az autón most volt vezérlés,olaj,szűrő csere(ott voltam én is) úgyhogy tudom.
sok a 900 szerintem is.
Személy szerint nekem a kocsi nem tetszik. Nekem kényelmetlenek az első ülések (is), és valahogy a 80-as éve feeling köszön vissza.
Haver fogyasztásban nem tudott még 7,5 alá menni vele.
Sok baja nincs vele. Apró dolgok, és olcsó hozzá minden, illetve minden szerelő jól ismeri. Nagyon nem lősz vele mellé
ezekbe vezéslés csere sem vészes.
Nekem anno a cordobámba 100ropi volt.
Szíjas opelekben 60.000 ként kell vezérlést cserélni
Hát kedves előző, nekem is Astrám van (igaz eggyel újabb generációs) 1.7 (dízel) Ecotec motorral és azzal a 240Nm-rel bizony elég szépen mozog. Eddig akárhogy tiportam neki, 7 liternél többet nem tudok kipréselni belőle.
Futómű: szerintem meg az Astráé zseniális. Az enyém mondjuk gyárilag sport futóműves és van benne IDS+. (Nézz utána ha nem tudod mi az!) Valami atomstabil!
Viszonylag sokat vezetek a munkámból kifolyólag és elég sok céges autót is hajtottam már. Többek között Focust is. Na engem meg pont az nem igazán nyűgözött le.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!