Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nem pörög ki a motorom?

Miért nem pörög ki a motorom?

Figyelt kérdés

Van egy Derbi GPR (Cagiva Prima) típusú motorom, és 8000-es fordulat fölé nemnagyon akar menni, de üresbe, meg 1-esbe kipörög 10000-11000-es fordulatig. Mi lehet a baj, amiért 8000-es fordulat fölé nem akar menni?

Gyújtás probléma? fojtás?


2013. okt. 30. 10:19
1 2
 11/18 A kérdező kommentje:
most találtam meg a szervízkönyvét, ha jól olvastam ki, akkor max 98-as főfúvóka és gyárilag is 98-as van/volt benne. Az lehetséges? Mert akkor megpróbálom nagyobb fúvókával. Köszönöm a válaszokat!
2013. nov. 4. 19:00
 12/18 anonim ***** válasza:
ha több levegőt adsz neki nem késhet a gázreakció, akkor késik ha a benzin túl sok, mivel túldúsul alapjáraton! ilyenkor csinálja azt, hogy szépen pöfög alapjáraton, de ha húzol neki egy csutkát, kicsit hörög és nehezen pörög fel... ha túl sok a levegő akkor magas az alapjárat és nehezen lassul vissza felpörgetés után, de pont emiatt "ugrik" is azonnal ha meghúzod, de magas fordulaton elszegényedik a keverék már, ezért nincs kraft... a súber tűt húzd fel teljesen, a keverékállító csavar nem befolyásol szinte semmit csutka gázon, az csak 30% gáz alatt érvényesül, felette már a súber tű kinyitja a főfúvókát...
2013. nov. 4. 23:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 A kérdező kommentje:

kipörgettem teljesen a motort ameddig lehetett, aztán kuplung, leállítottam és kivettem a gyertyát, a gyertya vége eléggé világos volt, ami tényleg arra utal, hogy szegény a keverék, ha jól tudom, de ha teszek rá levegőt akkor nagyon alacsony az alapjárat, szinte nincs, és ha teljesen be van csavarva a levegőcsavar, akkor meg jobb az alapjárat, pedig az alapjárati csavar teljesen be van csavarva..

Szóval schubert tűt tegyem a legnagyobbra? és levegőt mennyit adjak rá?

2013. nov. 5. 20:56
 14/18 anonim ***** válasza:
teljesen húzd fel a tűt, vagyis a hegyes végéhez legközelebbi rovátkába tedd a tartót, levegőt pedig úgy állítsd, ahogy jó az alapjárat, nyélgázon nem sokat befolyásol már az alapjárati levegő, esetleg finomhangolni lehet vele kicsit, de lényegesen nem változtat a keveréken nagy gázállásnál... de alapból mindig úgy állítunk be 2t motort, hogy inkább dús legyen mint szegény, mivel a szegény keveréktől kopoghat a motor, ami tönkreteszi a csapágyazást
2013. nov. 6. 00:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 A kérdező kommentje:
Értem, megpróbálom, köszönöm a válaszokat!
2013. nov. 6. 16:23
 16/18 A kérdező kommentje:
Megpróbáltam, de sok változást nem értem el vele, csak jobban füstölt, de 8-9-nél többet így se pörgött, csak erőlködött. ./
2013. nov. 6. 18:27
 17/18 anonim ***** válasza:
de fuldoklik is vagy csak erőlködik? még 2 ok maradt, az egyik, hogy koszos a kipufogó, a másik, hogy túl kicsi az előgyújtás
2013. nov. 6. 23:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 A kérdező kommentje:
nem fuldoklik csak erőlködik, nagyon lassan pörög tovább, de már nem húz nem gyorsul csak erőlködik. Kipufogó lehet hogy rossz, mert ahogy néztem már párszor szét volt vágva. az leet, hogy a kipufogócsonknál ami kijön a hengerből ott lenne benne gyárilag fojtás, ami miatt nem tud jobban kipörögni?
2013. nov. 11. 17:08
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!