Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy S51-es Simson mennyire...

Egy S51-es Simson mennyire üzembiztos?

Figyelt kérdés
Mondjuk egy 207-es Babettához képest? Most olyanom van, 20.000 km alatt sosem hagyott az út szélén, összesen kétszer nem indult el.
2013. okt. 27. 19:25
 1/7 anonim ***** válasza:
76%
babettához képest semennyire, a megszakítós gyújtás egy SZAR a babetta tirisztoros gyújtásához képest, amúgy mechanikailag rendben van a simson, csak az elektronikája ne lenne ennyire ócska, tapasztalat... babetta gyújtást tettem a simsonba, hibátlan volt évekig, előtte 2 naponta szerelni kellett a megszakítós szart... ha veszel simsont, mindenképp tirisztoros gyújtással vedd, azzal nagyon megbízható lesz
2013. okt. 27. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:

Persze, mindenképpen tirisztorosat akarok. :)

Szóval ezen kívül "elnyűhetetlen"?

2013. okt. 27. 21:53
 3/7 anonim ***** válasza:

Megszakítós a Simsonom és csak akkor az egyszer volt vele baj mikor a szar utángyártott megszakítót vettem.

A gyújtást órával állítottam be, a megszakító hézagot hézagmérővel és semmi baja. Néha meg kell olajozni.

Jelenleg Made in Germany megszakító van benne.

2013. okt. 28. 08:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Én meg pont, hogy tirisztorosat nem vennék Simsonból. Ha abban elromlik valami, bizony többe kerül az alkatrész.

3 évet jártam napi szinten s50-es megszakítóssal, soha semmi gond nem volt vele, egyszer se állt meg az úton.

A kulcsszó a megfelelő, és szakszerű karbantartás. És ahogy írták előttem, ne gagyi alkatrészeket vegyél bele, ha kell.

2013. okt. 28. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Én marékszámra vettem a kondikat, kb azzal volt tele az oldaldekni, nem volt olyan hét, hogy legalább 1x ne állt volna meg a gép... Mellesleg mi a lószart tartasz karban egy gyújtáson? Törölgeted a kondit meg a gyújtótekercset? Nyilván néha csöppentesz egy kis olajat a megszakítóra, meg állítasz a hézagon, de azon kívül mit? Semmit...

Haladtam kb 50-el, hibátlanul ment a gép, egyszercsak lehörgött mintha elfordítottam volna a kulcsot, ahogy lassult le váltogattam vissza, olyat visszadurrant a karbin(!), hogy eltörte a légszűrődobozt, és hasonló finomságokat csinált... rugdostam, tologattam, semmit nem csinált, nem volt szikra, hazatoltam, rárúgtam otthon és pöccre indult, 1 hét múlva megint eljátszotta ugyanezt, minden új volt, az utolsó vezetékig, kontakthiba is kizárva, minden hiba kizárva, mégis gondolt egyet és megállt, aztán mintha mi sem történt volna másnap ment tovább, hidegen melegen... egy igazi ócska szar, soha többé megszakítós gyújtás...

2013. okt. 28. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Bárhol áll meg a gép ki tudom cserélni benne a kondit, megszakítót, sőt még a szimeringet is. És nem hazatolom.

A tirisztorosnak ha az alaplapon lévő jeladó adja meg magát azt nem hiszem hogy az út mellett megcsinálod. Igaz hogy nem sűrün romlik el de ha elromlik akkor szopsz mint a torkos boci.

2013. okt. 29. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
ha valaki nem ért hozzá akkor szar.. nekem 2 éve van é szerelem(mondjuk én tanulom is ezt :D) de lényeg az enyém megszakítós 70es és soha nem hagyott cserben amikor igen az sem a megszakítós gyújtás hibája volt hanem a gyújtótrafó megadta magát..
2013. nov. 1. 11:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!