Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Renault Laguna 1.9 DCI ha...

Renault Laguna 1.9 DCI ha felmelegszik üzemi hőfokra akkor vagy 5-6szorra indul vagy kell várni 50 percet legalább, hogy elinduljon. Mi lehet a baja?

Figyelt kérdés
A porlasztókat meg a magasnyomású szelepet kicseréltük és úgy dolgozik minden mint a vadi új,de ha felmelegszik akkor ha leállítom nem indul. De ha nem állítom le megy mint az új!!! Mi lehet a baj?? De akkor is ingadozik az alapjárat.
2013. okt. 22. 21:52
 1/8 anonim ***** válasza:
Most már el kéne vinni rendes szerelőhöz is mielőtt még többet ráköltesz.
2013. okt. 22. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
2 Renault szervízben volt idáig, az egyik a Renault Baumgartner Szombathelyen, a másik a Francia kulcs
2013. okt. 22. 21:55
 3/8 anonim ***** válasza:
Hát akkor gratulálok hozzájuk.
2013. okt. 22. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Ennyit a márkaszervízekről! Vidd oda,ahol nem csak névleg értenek hozzá!
2013. okt. 22. 22:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Hat pedig a magasnyomasu szivattyu kornyeken kell keresni a hibat..de ahogy az elottem szolo irta : vidd szerelohoz ,ne egy semmire se jo markaszervizbed
2013. okt. 22. 23:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
A Baumgartner-nél értenek is hozzá, csak direkt szívatnak, hogy lehúzzanak. Vidd el egy normális szerelőhöz, mert legalább olcsóbban megúszod...
2013. okt. 23. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
Már elvittem több szerelőhöz direkt akik diesellel foglalkoznak és egyik sem találja a hibáját mert a számitógép nem mutat bajt. Vagyis szerintük minden rendben!! De attol még nem indul ha felmelegszik üzemi hőfokra!!!
2013. okt. 23. 11:10
 8/8 anonim ***** válasza:

A számítógép soha nem mutat bajt..amikor szerelőt irtam,akkor arra gondoltam,aki nem annyira hülye,hogy ha a hibatároló üres,akkor szétteszi a kezét... Kompressziómérés, nyomásszabályzó szelep kitakarítás (UH mosóban) ..stb.Ha inditáskor nem épül fel a rail nyomás,arról nem fog hibát tárolni az ecu,ha a hibás ,kopott hengerekben a kis süritési arány miatt nem melegszik fel annyira a levegő ,hogy a befecskendezett olaj meggyulladjon ,akkor nem fog indulni..



Egyébként még azt kipróbálhatod,hogy teszel a gázolajhoz egy kis mennyiségű 2T motorolajat (normál üzemben is ) jó kenést biztosít kb 1:100 arányban

2013. okt. 23. 11:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!