Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nem indul a simson s51?

Miért nem indul a simson s51?

Figyelt kérdés

Ha öntök benzint a hengerbe akkor pöffen 2-3 at, tehát nem kap benzint...

A baj pedig azzal van hogy nemtudom miért nem kap benyát... Karbi 2napig ázott benzinbe, kompresszorral kifujattam, az összes fúvóka,járatok tiszta, és mégsem jo,

Miért van ez? Mi erre a megoldás?



2013. okt. 20. 11:37
 1/6 anonim ***** válasza:
Nyisd meg a csapot.
2013. okt. 20. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

"Jaa azthittem azt nemkell :@ Nagy segitség vagy komolyan -.-""


A binzinszint is megfelelő...

2013. okt. 20. 11:51
 3/6 anonim ***** válasza:
100%

A kompresszorral átfújás sokszor kevés. Sokan csinálják hogy drótot átdugnak a járatokon, fúvókákon. Na ezt ne csináld, nem tesz jót neki. De egy vastagabb damillal próbáld meg. Aztán állítsd be a karbit rendesen.


Egyébként meg nem biztos hogy ez a baja. Más is okozhatja hogy a normál üzemanyag mennyiséggel nem képes működni, mondjuk a túlzott kopás.

Egy példa: Motoromon rossz volt a hengerfej illesztése, természetesen nem indult, de ha raktam a gyertyanyíláson át bele egy kis benzint akkor pöffent párat. Persze lehetett látni ahogy fúj ki a hengerfejnél.

2013. okt. 20. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim válasza:

Előző válaszoló részben igazad van,méghozzá abban hogy dróttal nem piszkáljuk a fúvókákat meg a járatokat,de ha eddig működött a motor amit mondjuk a kérdező nem írt le,így azt nem lehet tudni.Mert szerintem ha működött akkor a gyújtás körül is lehetne nézelődni.Mekkora az előgyújtás?

Jó helyen van a szikra ? jó a gyertya? Erős a szikra? A benzinszint állítása szerint jó,tehát benzin bejut a hengerbe szerintem.A hengerfejet egyenlőre mellőzném mivel az egy fődarab,esetleg még a főtengely tömítőgyűrűit lehetne megnézni mert ha ezek öregek akkor hidegen merevek és nem biztos jól zárnak.

2013. okt. 21. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Hengerfej hibát csak példának írtam. Ha kézzel átforgatod finoman és ott rossz az illesztés azt még hallani is lehet.

De ahogy ez előttem szóló írta, lehet gond a főtengely szimeringekkel is. 2T motornál nem csak a dugó feletti tér megfelelő szigetelése fontos, hanem az az alattié is. Ugyanis ide szívja be a keveréket és innen nyomja fel. Ha valahol tömítetlenség van akkor bizony vagy már oda se jut kellő mennyiség vagy onnan nem jut fel.

Vagy okozhatja a kopott henger, dugó és/vagy gyűrűk.

Tehát elég sok lehetőség van.

Szikrát is nézd meg, ha jó erős kékes akkor nem valószínű hogy azzal van a gond. De ha gyenge sárgás akkor az is lehet a gond.

2013. okt. 21. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:
Igen igazad van,tehát kérdező ezeket nézd át.
2013. okt. 25. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!