Miért nem indul a simson s51?
Ha öntök benzint a hengerbe akkor pöffen 2-3 at, tehát nem kap benzint...
A baj pedig azzal van hogy nemtudom miért nem kap benyát... Karbi 2napig ázott benzinbe, kompresszorral kifujattam, az összes fúvóka,járatok tiszta, és mégsem jo,
Miért van ez? Mi erre a megoldás?
"Jaa azthittem azt nemkell :@ Nagy segitség vagy komolyan -.-""
A binzinszint is megfelelő...





A kompresszorral átfújás sokszor kevés. Sokan csinálják hogy drótot átdugnak a járatokon, fúvókákon. Na ezt ne csináld, nem tesz jót neki. De egy vastagabb damillal próbáld meg. Aztán állítsd be a karbit rendesen.
Egyébként meg nem biztos hogy ez a baja. Más is okozhatja hogy a normál üzemanyag mennyiséggel nem képes működni, mondjuk a túlzott kopás.
Egy példa: Motoromon rossz volt a hengerfej illesztése, természetesen nem indult, de ha raktam a gyertyanyíláson át bele egy kis benzint akkor pöffent párat. Persze lehetett látni ahogy fúj ki a hengerfejnél.
Előző válaszoló részben igazad van,méghozzá abban hogy dróttal nem piszkáljuk a fúvókákat meg a járatokat,de ha eddig működött a motor amit mondjuk a kérdező nem írt le,így azt nem lehet tudni.Mert szerintem ha működött akkor a gyújtás körül is lehetne nézelődni.Mekkora az előgyújtás?
Jó helyen van a szikra ? jó a gyertya? Erős a szikra? A benzinszint állítása szerint jó,tehát benzin bejut a hengerbe szerintem.A hengerfejet egyenlőre mellőzném mivel az egy fődarab,esetleg még a főtengely tömítőgyűrűit lehetne megnézni mert ha ezek öregek akkor hidegen merevek és nem biztos jól zárnak.





Hengerfej hibát csak példának írtam. Ha kézzel átforgatod finoman és ott rossz az illesztés azt még hallani is lehet.
De ahogy ez előttem szóló írta, lehet gond a főtengely szimeringekkel is. 2T motornál nem csak a dugó feletti tér megfelelő szigetelése fontos, hanem az az alattié is. Ugyanis ide szívja be a keveréket és innen nyomja fel. Ha valahol tömítetlenség van akkor bizony vagy már oda se jut kellő mennyiség vagy onnan nem jut fel.
Vagy okozhatja a kopott henger, dugó és/vagy gyűrűk.
Tehát elég sok lehetőség van.
Szikrát is nézd meg, ha jó erős kékes akkor nem valószínű hogy azzal van a gond. De ha gyenge sárgás akkor az is lehet a gond.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!