Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » üzemmelegen és hidegen nehezen...

üzemmelegen és hidegen nehezen indul a simson starom, mi lehet az oka?

Figyelt kérdés

ha beindítom hidegen és jár pár percet leállítom, akkor nagyon picike rúgásra indul, de ha megyek vele akár 1 órát is egyhuzamban, tehát bemelegszik üzemi hőfokra, és ha 2 5 percen belül indítom akkor még könnyen indul de 5 perc alatt visszahűl valamennyire és nem akar beindulni, ha visszahűl valamennyit akkor utána úgy indul csak be könnyen ha kiveszem a gyertyát megtörlöm és kicsit megcsiszolom a pólusait, visszateszem és indul, de ha nem akarom kivenni a gyertyát akkor úgy indul hogy folyamatosan rugdosom nem hagyom abba egy pillanatra sem a rugdosást, tehát folyamatosan forog benne a dugattyú, és akkor gáz nélkül nagynehezen elkapja 50. rúgásra, meg nehezen akar felpörögni, kb 25. rúgásnál már ad életjelet de nem pörög fel, kb 50. rúgásra már fel is pörög. mi lehet az oka? esetleg nem megfelelő gyertyahézag? NGK BP8HS gyertya van benne.

hidegen pedig úgy indul hogy gáz nélkül és max szívatóval kell rugdosni addig ameddig nem ad életjelet, ha pöffen egyet, akkor a következő rúgásnál adok egy kis gázt is és akkor úgy indul, ha gázzal meg szívatóval együtt rugdosom akkor nem indul be egyáltalán, ha csak gázzal rugdosom akkor sem, nagy ritkán indul be úgy hogy csak szívatót húzok és beindul és nem áll le gáz nélkül, és kb 2 percig kell neki húznom a szívatót, már elég rendesen szokott füstölni mikor visszaengedem a szívatót, mert ha hamarább visszaengedem akkor nagyon egyenetlenül jár. és kb 1820. rúgásra szokott beindulni hidegen, de ha beindult akkor pár perc zúgás után pöc-röff addig ameddig be nem melegszik teljesen!


2013. okt. 9. 16:33
 1/7 anonim ***** válasza:

Gyertya hőértéke legyen legalább 175 másrészt takarítsd ki a karbit biztos ami biztos

+tipp nézd meg a szimeringeket tömítéseket nem-e eresztenek

gázadást és szívatót ne húzz egyszerre ,mert ilyenkor nem érvényes a szívató!

2013. okt. 10. 14:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:

NGK BP8HS gyertya az úgy tudom hogy 260-as hőértékű!

a karburátor tiszta, az olaj az szokott csöpögni a blokkból, a blokk még sohasem volt széthúzva, sohasem volt benne tömítés vagy szimering cserélve, ha csak szívatóval rugdosom akkor ha be is indul akkor is leáll ha nem adok neki gázt! ha gázzal és szívatóval együtt rugdosom akkor van hogy elkapja 5. rúgásra és megy...

2013. okt. 10. 18:39
 3/7 anonim ***** válasza:
Póbáld meg ,hogy beállítod agyujtást pontosan. Mérjél kompresziót ,ha jó a kompreszió akkor biztos nem szimering.
2013. okt. 12. 23:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Póbáld meg ,hogy beállítod agyujtást pontosan. Mérjél kompresziót ,ha jó a kompreszió akkor biztos nem a szimering a rossz.
2013. okt. 12. 23:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
nem tudom megmérni a kompressziót! egyik hogy azért nem akarom kiszerelni a blokkot, a motorban benne meg akkora hely is alig van hogy a gyertyakulcsot rárakjam!
2013. okt. 14. 11:30
 6/7 anonim ***** válasza:
Gyujtást megnézted ,hogy hol nyit a megszakító? csattanós szikrának kellennie!
2013. okt. 16. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
ahj istenem mi lenne ha egyszer kifestenétek a tank belsejét és nem a karbit pucolnáltok nonstop?
2015. júl. 24. 00:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!