Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Alfa Romeo 166 2.4 JTD (175Le)...

Alfa Romeo 166 2.4 JTD (175Le) 2003- vélemények?

Figyelt kérdés
A 2003-tól gyártott faceliftelt változatot akarok venni automata váltóval. Véleményekre, tapasztalatokra vagyok kíváncsi erről a motorról ezzel a váltóval. Megbízhatóság, fogyasztás, fenntartás, kényelem, stb. (Egy előző szériás benzinesben már ültem, kicsit passzentos de viselhető volt a belseje. (193cm/103kg vagyok).

2013. okt. 16. 00:41
 1/5 Dörmögő ***** válasza:
2013. okt. 16. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Ez már megvolt, de azért köszi. Meglepő lehet, de csak egy negatív vélemény van a dízelről, az is céges autó volt...
2013. okt. 17. 10:25
 3/5 anonim válasza:

Szia! Nem tudom, hogy aktuális-e még.

Az Alfa 166 2.4 JTD 20V: Anno 12.5 millió volt az újonnani ára. Manapság már egymillió körül lehet venni. A kategóriájában ennek esik le a kor előrehaladtával leginkább az ára, már olcsón hozzá lehet jutni. Kényelmes, biztonságos, takarékos autó. Ha sikerül egy olyat kifogni, amit rendszeresen szervizeltek, akkor jó döntés lehet. Ha elhanyagolták, akkor költséges is lehet a javítás (de melyik típusnál nem...). Ha részletesebben akarsz olvasni róla:

[link]

2014. febr. 10. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim válasza:

A fogyasztása automata váltóval:

- egyes tulajok szerint 5.5 - 7.5 közötti

- nálam vegyes használatban ( 1/3 város 1/3 városon kívül): 7.8 - 8.2 liter/100km.

2014. febr. 10. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim válasza:

"Ha nagyon figyelünk, hallhatjuk, hogy ez már más zaj, mint a korábbi 2,4 literes dízelnél. 1600 bar nyomással, több ütemben fecskendezi be a rendszer a gázolajat, és a levegőcsere is 20 szelepen keresztül történik. Ettől a teljesítmény is nagyot nőtt: 150-ről 175 lóerőre. Igazából a 330 Nm-es nyomaték az, ami meghatározó.


Ennek ellenére ne számítsunk gyorstöltetű rakétára. Az automata váltóval nyugodt, kiegyensúlyozott utazásra vagyunk képesek. Tegyük egy percre kézi üzembe a váltót, és csalinkázzunk végig a teljes fordulatszám-tartományon. 2000 alatt alig történik valami, a rakéták csak kezdenek begyulladni. 2000 fölött már bizsereg az ember lába alatt a gázpedál, és 2500-nál jön a mennyei manna. Innen egészen 4000-ig nyugodt szívvel nyomhatjuk a gázt, csőstül jön a nyomaték és az erő. Ekkor jön az előbb említett érzés. Olyan erővel tolja a hátamat az üléstámla, hogy a párnába hímzett Alfa-pajzs beleolvad a pulóverembe."

2014. febr. 10. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!