Miért ilyen az alapjárat versenyautóknál?
Figyelt kérdés
Hallottam már párszor hogy kihegyezett autóknál ingadozó az alapjárat. Mármint nem úgy mint simsonnál, hanem fix időközönként néha magasabb néha alacsonyabb. És nem csak a gázzal játszanak. Ladakrosszon hallottam először egy 9-es lancer evo-nál, amiben nem ült senki, aztán máriapócson egy z4-es bmw-nél tűnt fel. Konkrétan:
A gyárihoz képest fokolt vezérműtengely miatt van? Szerelésben, műszaki dolgokban eléggé bennevagyok, jöhet minden :)
Ja és motornál még soha nem hallottam. Ez miért van?
2013. okt. 15. 15:05
1/2 anonim válasza:
Igen, a vezérműtengelyek miatt van.
2/2 anonim válasza:
Dieselnél tul nagy az előtöltés,a benzinesnél az előgyújtás,igy kicsi fordulaton nem tud egyenletesen járni,viszont a teljesitményen sokat dob.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!