Ha azon a 108 000-ren úgy hajtották, ahogy egy sportkocsit illik, hááát határeset.
Ha normálisan közlekedtek vele, akkor viszont egyáltalán nem sok .
Most volt egy cikk a totalcar.hu-n amiben egy M6-os BMW könyökölt ki, 91.000 km után.
Egy autót pillanatok alatt tönkre lehet tenni, nem biztos hogy a 108 ezer egy kihegyezett motornál annyira kevés. Persze egy Cayenne vw diesellel valószínūleg a világból kimenne.
Annál azt is írták, hogy azokban a V10-ekben volt valami olajozási "bug", amit később javítottak.
Ha jól tudom a Porsche már elég régóta ugyanazt a 3.6-os blokkot használja.
#2
Igen, a modern agyonturbósított, szuperprecíz, ultratakarékos dízelek pont arról híresek, hogy ki mennek a világból...
NEM!!!!
Egy Porsche motor simán 3-400 ezret elmegy beavatkozás nélkül, de van milliót futott példány is. És mivel alapvetően versenytechnika utcai adaptációjáról beszélünk, így igazából széthajtani sem nagyon lehet őket.
(Tapasztalat)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!