Folyhat az utastérbe a fagyálló?
Vagy a radiátoron keresztül jön be a víz, vagy a tűzfalon belépő csonk csatlakozásnál, vagy folyhat a fűtéscsapnál is. A javítás:
1. Várni kell, míg lehűl a motor és vele a főtőkör.
2. Le kell szívni a hűtővizet a radiátorból egy speciális eszközzel és egy hosszú csővel (le is lehet engedni szétszedéskor, így tenne a legtöbb /kontár/ autószerelő is, de akkor elárasztja még jobban és felszívják a szőnyegek, meg a szivacsok, amik az életben nem száradnak már ki).
3. Ezután szétkapni a műszerfal alatti részt, hogy hozzáférhető legyen a fűtés rendszer.
4. Ki kell tapogatni, hogy hol nedves, ezt a munkafázist el lehet végezni egyes autókon még az 1. pont előtt is, ha hozzáférhetőek egyes részei a fűtésnek kézzel. Ezen a módon talán meg tudjuk állapítani, hogy melyik részen ereszt.
5. Szét kell szedni az egész utastéren belüli fűtés részt, majd átmosni, kiszárítani.
6. Nyomáspróbának alávetni a radiátort és a fűtéscsapot. De a legegyszerűbb nem vacakolni ezekkel, hanem cserélni mindent, nem egy hatalmas összeg.
7. Összeszerelni a fűtés elemeket úgy, hogy a szabványos tömítéseken kívül még bőven használunk a tömítésre valamilyen szilikonkaucsuk tömítő anyagot.
8. Összerakni a műszerfal alatti részt.
Attól függően, hogy mennyire ázott be a belső, ki kell szerelni a nedves padlófilcet és kiszárítani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!