Szerintetek igaz hogy az enduro nem üzemórás?
Attól függ.Ha verseny endurorol beszélünk ott illik egy bizonyos időközönként dugót cserélni,hajtókart,csapágyakat,olajat stb..stb..Mert ugye amit cserélünk,és persze szakszerűen járunk el az csak jobb lehet.Általában egy Yamaha DT125 példának megteszi,annak kb.:10,000km-ként már illik dugót cserélni+átnézni.Fontos a légszűrő tisztítása,az olajszint ellenőrzése stb..
Egy DRZ-400 vagy DR600 vagy XR400 és sorolhatnám,ezeknél a szelephézag,a szelepszárszimering,a gyartya,olaj,olaj/levegő szűrő cseréje általában elég ahhoz hogy egy jó darabig elmenjen még.
Melyiknél van több szervíz,cross vagy enduro?
Terepmotorozásra használva a határban
Crossnál hány üzemóránként kell cserélni alkatrészeket?
Igaz az hogy az üzemórát crossnál egy teli tank kiürítése?
Cross csak pályára jó.Erdőre,mezőre az enduro a jó.
Általában van ezeken a gépeken egy Üzemóra számláló.Pl.:Mész
2 órát azt jelezni fogja,úgy mint amikor az autóban a KM számláló halad.
Ezt a tankkal kapcsolatos kérsét nem értem.Ha arra gondolsz hogy 1 óra egy tank akkor nem tévedtél olyan sokat.Egy YZ125 kb. 4 litert eszik 1 ÓRA ALATT.Persze ilyenkor hajtva van rendesen.
Üzemórás gépeket is ketté lehet osztani ugye 2 ütemüekre meg 4T-re.
2T: 60üó. dugó csere,180üó-ként hengerfuratás,váltóolaj 20 üzemóránként,gyertya 20-25 üzemóránként.
4T:Nem akarok belebonyolódni stb..stb..Itt a szelephézag,szelepeket becsiszolni,vezérműláncot megfeszíteni kell.Dúgó/80üó,olaj ugyan úgy csere stb..
Ebből az következik hogy főleg magyar embernek,erdőre,az enduro a legjobb.:)
Köszönöm a válaszokat
Most már teljes mértékben az enduro mellett állok
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!