Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Renault Magnum tényleg...

A Renault Magnum tényleg rossz kamion?

Figyelt kérdés
nyergesre gondolok, hallottam már több helyen több embertől is hogy a renault magnum nem jó kamion, nagyon sokat kell vele foglalkozni... ez alatt pontosan mit értettek?

2013. szept. 23. 18:51
 1/2 anonim ***** válasza:
Annyira nem rossz, milla km és egyszer kigyulladt (elektronikája) kicsit fáradt!
2013. szept. 24. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
100%

A Magnumból is volt több generáció, a kérdés melyikre vonatkozik?

Igazából egy dologban minden kamion egyezik, ha nem törődsz vele, akkor széthullik. A Mangumok a 2001-es váltásig elég igénytelen jószágoknak bizonyultak ( köszönhetően a Mack motoroknak ) minimális törődéssel is elmentek a világ végéig. Viszont ennek az lett az ára, hogy az összes régi gép egy lelakott romhalmaz.

2001-után az injektoros motorok már nem is voltak olyan jók, mint az elődök és kényesebbek is valamivel, ezek hamarabb dobták be a törülközőt. Az utolsó pár évben meg már Volvo motor+váltó van bennük, az megint egy jobb széria volt ( mivel a gyártást már sajnos leállították).


Van a Magnumoknak is pár jellegzetes problémájuk, ami kb mindegyiknél előfordul. Ilyen a kiegyenlítő tartály törés, a fülke szintező szelepek nem túl hosszú élete, az alváz nem igazán tolerálja az angol időjárást ( a rendszeresen Angliát és Oroszországot járt gépek nem kicsit rohadtak) és az a csodás elektromos vezérlésű fűtés/hűtés választó doboz is a gép gyenge pontja.

Az E-Tech előtti modelleken még nem volt a kipufogó dob felett esővédő rács, ezek is "hamar" ( 5-6 év alatt ) az enyészeté lettek.


Az enyémnek a motorja most volt először megbontva, kapott 6 új porlasztót és állítgattak egy kicsit az adagolóján ( igazából már érne egy felújítás ) 1 165 000km-nél.


Az kamionos szakmában is megvannak az agyonhypeolt márkák ( pl Volvo és Scania ) és a francia/olasz az itt is mindig sz@r, akárcsak a személyautóknál. Nemrég merült fel egy beszélgetésnél, ismerősöknél futott egy Magnum nemzetközi gyűjtőben, amit 2 db sofőrpáros hajtott váltásban. 2 év alatt szaladt bele a 460-as Magnumba 830 000km és egyszer sem állt meg. Igaz ehhez hozzátartozik az is, hogy 2 havonta olajcsere volt. Másik ismerősöknél 300 000km-nél cseréltek először olajszűrőt a 450-es Premiumon, igaz ott 350k km-nél game over volt xD


A lényeg, akármennyire is szidják, nem voltak rossz autók a Magnumok, ha vigyáztak rájuk.

2013. szept. 25. 00:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!