Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyibe kerül egy vezérlés...

Mennyibe kerül egy vezérlés csere? Miért?

Figyelt kérdés
Egyik ismerősöm mazdán cseréltette az egész vezérlést ( 100 000 ft.-ért és ez még nem tartalmazta a munkadíjat) Egy másik ismerősöm opelen cseréltette és 27 ezer kifutotta. Hogy van ez akkor? A mazda felül vezérelt és felül szelepelt? Az opel alul vezérelt lenne? (Egyik sem a vezérlésről hajtja a vízpumpát, tehát nem ez az oka.)
2013. szept. 20. 12:30
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
anyag árak sajna nem egyformák, na meg a munka sem, mivel, mindegyik más!
2013. szept. 20. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
100%

10 éves Renault Clio-ba mielőtt eladtam, 98.000-ért cserélték a vezérlést, munkadíjjal együtt

A 4 éves Ford Focus-ban ez 45.000 Ft volt, szintén munkadíjjal együtt.

2013. szept. 20. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:

Más gyártó, esetleg műszakilag sem tökéletesen ugyan az a vezérlés. Ez még nem olyan nagy árkülönbség, simán belefér szerintem.

Amúgy én Opelon cseréltettem tavaly 70.000-ért. Gyári vezérlésszett került bele márkaszervizben.

Ha idén csináltatom, már 50.000Ft.ért megcsinálták volna ugyan ott, ugyan azzal az alkatrésszel.

2013. szept. 20. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
Én meg anyagáron 20 ezerért egy 8 szelepes opelben xD
2013. szept. 20. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:

Szerintem te nem a vezérlésről beszélsz, legfeljebb a vezérlés meghajtásáról, az pedig vagy szíj, vagy lánc. Maga a vezérlés a vezérműtengely, azt pedig nem szokták cserélni, legfeljebb csak nagyon nagyon nagyon sok km után.

A szíj cseréje olcsóbb, de 100e km vagy 5 év a csere intervalluma, a lánc élettartamig szól, tehát 250-300e km, viszont sokkal drágább a csere.

Minden modern autó felülvezérelt, felül szelepelt OHC (1 vezérműtengely) vagy DOHC (2 vezérműtengely).

Alul vezérelt tolórudas (OHV) motorokat már kb 20 éve nem gyártanak... iszonyúan elavult technika, 40-50 éves.

2013. szept. 20. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:

2005-ös cordobámon a szíjak, feszítők, görgők, vízpumpa és munkadíj volt 92.000

Haver Opeljén ugyan ez talán 30.

A céges L200-ban pedig 100 fölött volt. Szomszéd toyotájában pedig szintén 100 fölött

2013. szept. 20. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:
Akkor ezek szerint egy opel olcsóbb szervizelésű mint egy Renault, Mazda stb. És nem is olyan rossz márka. Igaz?
2013. szept. 20. 22:48
 8/12 anonim ***** válasza:

Nekem Opel Astra F 1.6 16V-n most csinálták a kocsin a vezérműszíj cserét:

- Vezérműszíj garnitúra (RUVILLE) 23 990 Ft

- Vízpumpa (SKF) 10 752 Ft

- Hosszbordásszíj + feszítő görgője (MEYLE + DAYCO) 13 600 Ft

- fagyálló folyadék 3000 Ft

- munkadíj 20 000 Ft


Összesen: 71 342 Ft



Nem tudom neked hogy lett olyan olcsó az Opel, amikor nekem csak az alkatrész volt 51 000 Ft.

2013. szept. 20. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:

Nekem meg Opel Astra H 1.7CDTI 16V:


Vezérműszíj készlet csere anyag+munkadíj 60.000Ft szerviz4+ akcióban. Úgy hogy nincs benne a vízpumpa a vezérlésben, tehát azt nem cserélték, így a hűtőfolyadékot sem kellett leengedni. A hosszbordás szíjat sem cserélték.


Előtte: féktárcsák+betétek cseréje 70-80.000 körül volt.


Kiment a fűtőmotor ellenállás (sajnos automata klímás): 80.000 Ft


1 db fényszórócsere: 150.000Ft utángyártottból + munkadíj.


Lassan cserére szorul a kettőstömegű lendítőkerék, ami viszi magával a kuplungot is. Utángyártott alkatrészből alsó hangon is negyed millió lesz.


Szerintem ez minden, csak nem olcsó.

2013. szept. 21. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:
Opel Astra G-ről van szó, ami láncos....
2013. szept. 21. 23:24
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!