Yamaha dt 50 am6 minarelli. Folytással 100km/h a vége, folytás nélkül mennyi volna?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Fojtásnak azokat a dolgokat szokták hívni, amik azért vannak az 50-es motorokban, hogy elvileg ne tudjanak 45-nél többel menni. Ezt sokféleképpen el lehet érni, Simsonnál anno a karbiban a súber volt annyival hosszabb, hogy nem tudta szabaddá tenni az egész kör alakú nyílást, csak a 75-80%-át. Így egy idő után nem kapott annyi levegőt hogy tovább tudjon emelkedni a fordulatszám.
Szokták úgy fojtani, hogy mindenhova, pl. karbi alá vagy a kipufogóba szűkítőket tesznek, a súber fölé egy műanyagot hogy ne tudd koppanásig húzni vagy akár fojtott CDI is lehet benne (olyan gyújtásmodul, ami adott fordulatszámnál visszaveszi az előgyújtást).
A rezón milyen cső van és hova vezet? Valószínűleg nem fojtás, mert arra vannak sokkal egyszerűbb módszerek.
De gondolj bele: 50-es és 100-at megy. Szerinted mennyi fojtás lehet még benne?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Utólsó válaszoló: Mitől lehet akkor hogy mégis 100-at megy?
Nem értek a motorokhoz,de kivülröl 49ccm van ráírva.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
honnan vetted ezt a 100-at? bemérted autóval vagy gps-el? km órának sose hidd el amit mutat amíg nem viszonyítottad össze mással...
ha pl supermoto első kereked van, de a km óra endurohoz készült, akkor elég jól átver téged a mutató... de az is lehet hogy szimplán szar...
7700-nál ezer százalék, hogy nem megy 100-at, a 125-ösök is többet pörögnek ennél 100-nál...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!