Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Vectra b 2. 0 dieselnél hogy...

Vectra b 2. 0 dieselnél hogy lehet azt megcsinálni, hogy valamival jobban húzzon meg h füstöljön? Sok vw-enen látok ilyent, hogy kormol nagyon. Ezt hogy csinálják?

Figyelt kérdés

2013. szept. 11. 22:19
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
59%

Jóval több üzemanyagot állítanak az adagolón, mint ami szükséges lenne a motornak...


Az ilyen kormolós szemetek tulajdonosát simán letöltendőre ítélném... :)

2013. szept. 11. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:
de azt csak mechanikus adagolóson lehet nem? ez számítógépes. vagyis szerintem számítógépes. ezen is lehet?
2013. szept. 11. 22:47
 3/13 anonim ***** válasza:
52%

Ha velem összetalálkozol és bemersz füstölni a szar traktoroddal, utánad megyek és felpofozlak az biztos.


Neked hogy esne ha belefinganék a szádba?

2013. szept. 11. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 A kérdező kommentje:
xd nembaj nekem tetszik. azért nem ugyanaz, mint h belefingasz a számba. csak kipróbálás erejéig érdekelne a dolog
2013. szept. 12. 04:16
 5/13 anonim ***** válasza:
A VW-en csoport dízelei azért kormolnak jobban, mert olyan a motorkonstrukció, hogy nagyobb gázadáskor a tökéletlenebb égés miatt ilyen jelenség játszódik le. Más tipusoknál, pl. japán autóknál, ez a jelenség kevésbé érzékelhető. Ez persze nem azt jelenti hogy szar konstrukció, hanem ez ilyen konstrukció. Egyébként jellemzően a 80-as évek beli dízel autóknál lehet állítgatni az adagolón, a modernebb autókon már nemnagyon. Ha ezen tudsz, akkor a töltésen állíts, vedd jó magasra hogy sokat kapjon...ha ez neked jó.
2013. szept. 12. 07:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
100%
Én nem piszkálnám azt az adagolót a B vekiben. Örülj hogy nem kell hozzányúlni, mivel a b vekibe szerelt dieselek (kivéve az 1.7-es Isuzut) betegsége az adagoló. Javítása kb 200 000 forint.
2013. szept. 12. 07:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:

Opel 2,0 DTI 16v motor kód: X 2,0 DTH motorról van szó?

Az nem fog füstölni mert elektronikus az adagolója.

2013. szept. 12. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:

Az szép, hogy azt akarod, hogy füstöljön az autó, más meg kinlódik, hogy ne füstöljön :)

A VW-kel az a helyzet, hogy asszem 1997-től (az Audikban már 95-től) ilyen elektronikus adagoló volt az 1.9 TDI-ken, tehát még adagolós volt, de mindent a számitógép vezérel, igy lehet chippelni. És mivel ezek az 1.9-ek nagyon sokat birnak, ezért sokan (kb minden második tulaj) megchippelte az autót. Na de nem költöttek százezreket a chippre, hanem valami csávó ráköti nekik a laptopra, és 5 perc alatt megvan a +30 lóerő. Ezzel nincs is semmi baj, de arra már nem vigyázott a gyerek, hogy az autó ne füstöljön, mint egy gyárkémény.

A másik ok, hogy a legtöbb ilyen VW-ben, Audiban már 500.000+ km van, és már kopott a motor, meg minden, azért is füstöl.


És ne kezdjük most azt, hogy a VW ezért sz*r, és csak a japánok jók, mert nem füstölnek (dehogyisnem :)).

2013. szept. 12. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
Ha én meglátlak füstöt okádni tuti felnyomom a rendszámod a rendőrségen, hogy mire fel kaptál te műszakit arra a roncsra, mivel ha így vitted el, akkor vagy csaltak a mérésen, vagy utána barkácsoltál rajta, amit elfelejtettél jelenteni, és még azt se hazudhatod, hogy a műszaki óta használódott el, mert jegyzik a km óra állást, és az autód nem fogod 200e km-el előre tekerni... úgyhogy szerintem ne próbálkozz.
2013. szept. 12. 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
Vegyél traktort vagy olaj kályhát.Azzal lehet kormolni.Neked az való....nem DTI Vectra.Nekem 1.7 cdti Isuzu Astrám van és qrv@ra örülök,hogy nem füstöl 200 ezer után.Meg szerintem más is...
2013. szept. 12. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!