Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ez az autó úgy átlag mennyit...

Ez az autó úgy átlag mennyit ehet illetve első autónak egy 20 éves embernek jó lehet?

Figyelt kérdés

20 éves vagyok jelenleg,ez az autó a volt évfolyamtársamé és érdeklődnék,hogy nagyjából mennyit ehet ,szerinte átlagosan vezetési stílustól függően 7-9 liter között eszik.

Nos én nem az a kis fokozatban ,pörgetős vezető vagyok.

Szerintetek megfelelne első autónak?



2013. szept. 5. 20:22
1 2
 11/15 A kérdező kommentje:

A 2 polo és a megan között vacilálok.

Lett volna egy teljesen szervizelt gondosan karbantartott calibra,csak hát az meg kieszik a gatyámból

2013. szept. 6. 13:48
 12/15 anonim ***** válasza:

300ért nem kapsz tuti autót. Még 1 misiért sem. Ezt bele kell számolni. Diesel ilyen idős korban már veszélyes.

Polo egyszerű mint a fakék. Kasztnit kell átnézni, a többi nem olyan veszélyes. Persze rossz kuplunggal, váltóval, kék füsttel sem szabad megvenni.

2013. szept. 6. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 A kérdező kommentje:
Ezért viszem el végzős autószerelő barátomat ,csak hát jöjjön haza :)
2013. szept. 6. 17:39
 14/15 jancsiur válasza:
A négy autó közül kellene választanom a bmw-t nézném meg.Mert hát BMW meg nem olyan rossz ha volt gazdája. Fogyasztásról annyi 1.6 motor 7 liter alatt nincs.A Renault messziről kerüld. Volkswagent meg az tartja jónak akinek van,mert aki már eladta az leköpi.BMW nem rosszabb mint a többi típus sőt jobb,de az is igaz hogy az alkatrészei kicsit drágábbak mint a többinek. Fogyasztásról annyi aki BMW-t vesz az ne akarjon 5 literből 100km-t menni.Egy autó úgy lehet meg csodálni ha el gurul elölted nem úgy ha 150 repeszt. Ha nagyon számít a pénz akkor válasz egy Suzukit és ez nem vicc talán nem egy BMW de motorikusan elnyűhetetlen alkatrész van bőven és fillérekért hozzá.Fogyasztása is jó. Autószerelőt vihetsz magaddal vásárolni de teljesen bele látni úgy sem fog.Vid el az szervizbe csináltass hiba feltárás pár ezer forint csak.
2013. szept. 6. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:

"Megint itt a sok fárasztó hülyeség, hogy egy húsz éves kocsihoz 3 millió az alkatrész darabja."


Nem az alkatrészárakkal van a gond, hanem azzal, hogy eleve felső kategóriás autó volt, ennek megfelelően hasonló állapotú autókhoz képest az ára is magasabb. 300 ezerért már jó autót is nehéz találni, BMW-t pedig lehetetlen. Persze menni fog a 300 ezres BMW is, de engem módfelett idegesítene, ha havonta előjönne valami apróság, avagy nem apróság úgy, hogy egyébként is van baja az autónak.

Vettem 2 éve egy E 300 D Mercedes-Benzet 500 ezerért, klímával. Első körben 100-150 ezret költöttem rá (olajok, szűrők, ventilátor, akkumulátor stb.). 1 évig volt nálam, és ezalatt mindig előjött valami: izzítógyertya eldurrant (50 ezer), olajteknő szivárgott, kuplung kopogott, fordulatszámmérő rakoncátlankodott, ABS elment stb. Ami miatt eladtam végül az az volt, hogy a látszólag tökéletes alvázat a vizsgabiztos erőlködés nélkül átszúrta, emellett pedig mindegyik kerékívnél rohadt. Ráadásul ez az autó állapotában toronymagasan jobb volt, mint bármelyik másik, olyanokat láttam, hogy ránézésre 300-400 kellett volna kiadni, és még úgysem lett volna tökéletes. Egy 300 ezres BMW-nél hasonló problémákra lehet számítani, nem hiába adják ennyiért.

2013. szept. 6. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!