Miért gyártanak olyan UTCAI autókat, amik akár 2-3x is többel tudnak menni, mint a legmagasabb sebességhatár akármelyik országban? (kivéve Autobahn)
Próbálj meg szokol rádiót teljes hangerőn hallgatni, s egy spéci zenegépet negyed hangerővel.
A jobb autó lassabban is jobb. Ez az egyik ok. A másik az, hogy eladható, mert az embereket vonzza a lehetőség, akkor is, ha soha nem megy gyorsan.
Hát engem nem győzött meg a válaszod, de értem amit írsz.
Akkor csak simán lenne 160-180-nál a szériaautók tiltása, hisz előzésnél sem kell annál több autópályán.
2-es
Azért, biztos, egy 1.0-ás Suzuki is megy legalább 160-at, azok is biztos a magánpályákra járnak vele.
Készítsenek városi autót 50-re korlátozva, helyközit 90-es limittel, autópályára valót 130-as fojtással. A no limit utakra meg legyen helyi kölcsönözhető.
Támogatom az ötletet.
Egyébként létezik az az autókban ilyen lekorlátozás. Úgy hívják, hogy szaköjáv. Azaz szabályosan közlekedő járművezető.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!