Milyen autót vegyek 2-2,5 millióért használtan?
használt, nagy csomagtér, 4-5 éves
nem baj, ha diezeles
Opel kombi, Ford Focus kizárva, Skoda Fábia kombi (km visszatekergetés miatt)
Mercedes c-osztál első generácios 1997-2001 sedán 430 kobmbi lehajtott ülésekkell 1 m3 (köb méter) simán 600 liter.
gyan eez vonatkozik a Honda accordra is 2003- gyártottakra is.
Volkswagen passat. Szintén nagy de azért már nem akkora mint a mercié csakk 800-700 literig bővithető. Sedan ként szintén 400 literes.
Ugyan itt van a Mazda 6 és a toyota avensis is .
Golf variant kombi is idesorolható bár az szerintem egy 100-200 literrel kisebb az előzőkhőz képest.
Esetleg még audi a 6 kombi de ha joltudom azt nem lehet enyiért kapni.
Ezeket ajánlom autokereskkedőként bár a golfnál és de főleg a passatnál jobban at kell nézni és minden még a. Legkisebb gyanus dolgot észrevenni ugyanniss az egy tipikus céges autonak titulálhato. Ugyyan ugy az audinál is nagyon kell figyelni.
Honda accordot csak ajánlani tudom nekem is az van igaz ez évi model 2.2 CSD 150 LE és szedán ennek sem kicsi épen a csomagtartója, de ha nagyon nagy csomagtartó kell akkor a kombi változatott ajánlom belőle.Esetleg ott van még a toyota avensis kombi is
itt van egy egy mutiba ezekről az autókról
Egy pár Honda igaz ezekmég csak 140 Lóerősek.
És egy pár toyota avensis.
No...először is azt kell eldönteni, hogy inkább egy 6-7 éves középkategóriás, sokat futott (ha diesel, akkor meg pláne) autót szeretnél venni (ilyen pl. a mazda 6, vagy az avensis), vagy sem.
Ezek a kocsik LEGALÁBB 250-300.000-et futottak 6-7 évesen, hiába hirdetik 120-170.000-el őket (mert ennyivel hirdetik a legtöbbet). És lehet bármilyen megkímélt és márkaszervizben leinformálható az autó, akkor is kopottabb, mint egy 3-4 éves 100-120.000-et futott kocsi. Egyszerűen azért, mert ez a természetes. A kopást a japános sem tudják megállítani, és a márkaszervizben sem bontják szét a kocsit és nem néznek meg minden belső alkatrészt, hogy megvizsgálják a kopást.
Én a helyedben nem zárnám ki az astra-t és a focus-t. Igen, többnyire cégautók.... de találni belőle 3-3.5 évest is ennyiért, és ha cégautóként van benne 3 éves korára 100-150.000 km, az teljesen reális, cserébe az előbb említett 6-7 éves, magasabb kategóriás kocsik 120 ezres futásteljesítményével. Szóval még így is jobb vétel. Nem beszélve arról, hogy 3-4 évesen még szakszervizben voltak szervizelve, ha másért nem, a garancia miatt biztosan. Nem mondható ez el általában a 6-7 éves autókról.
Továbbá 3 évesen találhatsz magánszemélynél is Focus-t, kis futással, ami szintén jó vétel. A cégek általában 4 évente dobják ki a kocsikat, ha megtehetik.
Szerintem..
(én 4.5 évesen vettem az ex céges Focus-om, 210.000-el)
A német kocsik javítási költségéről meg nem is beszélve. Klasszisokkal a japán kocsik alatt van, bárki, bármit mond. Megbízhatóságban is teljesen rendben vannak.
Sokan még ma is a 90-es évek legendás megbízhatóságáról ismert japán kocsikhoz hasonlítják a mai japán kocsikat. Hát...sajnos már nincs így. Azóta fordult párat a világ, és ha megnézitek a megbízhatósági statisztikákat, akkor igencsak csúsznak le a japánok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!