Melyik a legjobb autó erre a célra?
Nagyon tetszenek az ilyen nagyon szép állapotban lévő Volkswagen golfok illetve Honda Civic ,Opel astrák nem "olcsó kinézetett" szeretnék hanem igényes szép munkát először úgy is a fékeket , felfüggesztést fogom megcsináltatni majd a többit szépen sorban + optikai tuning . Halottam olyat ,hogy a honda motorja a VTI a legjobb erre a célra de azt is mondják a hogy a VW 1,9 tdi -nek nincsen párja illetve az opel Echotech... na már most nem tudok dönteni ebben kellene segítség és hogy ha tudnátok linkelni autókat a használtauto.hu -ról nagyon megköszöném !!
Tudom ,hogy ne csináljam ha nem értek hozzá de először még csak információt gyűjtök de szinte biztos ,hogy szakemberrel
fogom megcsináltatni a java munkát.
Ez még az igazi német cucc. Nem a lengyel aminek nem olyan jó az összeszerelési minősége.Kb.2003-ig volt német.
De majd jön valaki és leszól hogy miket mondok.
Jók ezek a G astrák. Ismerős fél millióért adta el a 2000-es évjaratúját szervizkönyvesen, abban is 200ezer km volt. Hogy az egyediség miatt ez megéri-e ezt a pénzt...
Ennyiért (vagy kicsit többért) inkább vennék egy Astra G Bertone coupe-t, abban is van 136 lóerős.
Gyanúsan kevés az ár és a km-er.
Bár autót nem km-re veszünk hanem állapotra.
A Honda VTI motorját csak a hondások istenítik, de nem elfogultként sok szétpörgetett, széthajtott blokkot láttam. Persze becsületükre legyen mondva, még úgy is mennek, hogy e belüket húzzák, na erre mondják a rizsimádók, hogy milyen "tartós". Csak éppen a fiatalkori ménes már elég hiányos.
A VW 1.9 tádékat lehet tuningolni, abból lesznek a jó kis koromeregetők, szmogriadókor meg ki van tiltva, kell ez?
Az Ecotec motort csak az szidja, aki nem ért hozzá. Egy szokványos benzines motor, se nem jobb, se nem rosszabb, mint a többi gyártóé. Tartós és megbízható, az biztos. Csak a vezérlés cserét és az olajcserét nem szabad elfelejteni. Az olajfogyasztásról meg annyit, hogy láttam már jópár újabb Toyotát is nagy olajfogyasztással, csak következetesen hallgatnak róla, mert ugye az imídzs...
Amúgy, mi az a káemer (km-er)?
Ez az állapotra veszünk autót nem a totalcaros tanácsadó szövege? Ez csak félig igaz. Jó, ha tudjuk, hogy mennyi km van az autóban, ugyanis elő van írva, az egyes autótípusoknál, hogy mennyi km óra állásnál mit kell cserélni. De persze aki használt autót vesz, az már többnyire csak akkor mutatja meg a szerviznek, ha valami elromlik. Ezt meg könnyű kinyomozni, csak utána kell nézni a vizsgaadatbázisban, hogy mikor mennyi volt az óraállás.
Vizsgaadatbázis?
Egy 2000-es évjáratú autónál semmire nem mész vele.
Pl.: a bertone gyanúsan olcsó és kevés a km-er is.
Na ennél teljesen egyértelmű hogy "tekertek" az óráján,tehát az aktuális állapot alapján veszed meg.
Még mindig le vagy annál a példaként linkelt autónál ragadva? Csak nem neked is egy eladó bertonéd van és sérti az érdekeidet, ha valaki belinkel ide valamit?
Hülyeséget meg ne írjunk. Le lehet nyomozni az egységes műszaki vizsgaadatbázis bevezetése előtti autókat is. Ha 100e km már akkor volt benne, amikor még a márkaszervizbe hordták, akkor sanszos, hogy visszatekerték.
Miért hihetetlen a kevés km? Az enyém újkorától fogva nálam van és évente 15 000 km-t (és nem km-ert, az ötödikesek kedvéért) teszek bele, ezért aki majd tőlem meg akarja venni, annak joga lesz alapból meggyanúsítani, hogy visszatekertem az órát? Mert akkor azt fogom mondani, hogy kapja be és majd jön egy olyan vevő aki nem egy ostoba jobbágy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!