Mi az a futott kilométer, ami felett már nem érdemes autót venni anélkül, hogy ne kelljen aztán még százezreket rákölteni? Vagy mi az a kor egy kocsinál?
7-800 ezret?? :O
:DDD
Nos ez relatív:
Régen a W123-as mercikkel taxiztak a németek, aztán megvette egy magyar zöldséges 300000 km-rel, itt beletettek még 200-at, majd elvitték a románok, és mire 800000 km került beléjük, valahol Iránban, vagy más közel keleti országban kötöttek ki, ahol még taxiztak velük pár évig!
:D
Ja tudom a régi vasak másak voltak...
Nem régen megvettem a céges autómat amiben 5 éves korára 260000 km volt. A motorjához addig még hozzá se nyúltak a szerelők (olajcserén kívül). Az ukránok boldogan vitték el mikor tovább adtam, a magyarokat nem érdekelte...
Ez függ az autó minőségétől (pl fiatot még 0km-rel sem vennék) és függaz előző tulajoktól. Ami ugyebár lutri....
Több Suzuki, Vw, Nissant motort láttam, ami 250e felett is megbízható, jó állapotú volt. Az előző autómat 280nál adtam el (3 év használat után) és a jelenlegit 270nél vettem.
Az előzővel 3 évig semmi gond nem volt, 1 akksicserén kívűl sosem kellett hozzányúlni.
Nagyfater Daciaja több mint 1milliót ment el 2 vagy 3 hüvely és gyűrűcserével. Mert vigyázott rá.
Nagybátyám kétévente kifektetett egy motort (Audi, Honda, Suzuki!)
Km nézegetés helyett én a kasztnit nézném, azon látszik, hogy mennyire vigyáztak az autóra, illetve a rohadások cseréje nem olcsó buli.
Ja és még valami! Miből gondolod, hogy az autókban nincs visszatekerve az óra? Találkoztam olyan eladóval, akí eladás előtt vett egy másikat, amibe kevesebb km volt, majf egyszerűen kicserélte
Soha ne a km-t nézd ami az órában van ,hanem a kocsi állapotát! Az idehaza árult kocsik többségének vissza van tekerve az órája, mert a tisztelt vevők rá sem néznek olyan kocsira aminek 200ezernél többet mutat a kmórája.. Inkább megveszik a 450ezret futott kocsit 140 ezerre tekert órával és örülnek ,hogy de jól kifogták a tuti vételt.
A kor is relatív. 28 éves japán kocsimra szinte semmit nem kellett költeni csak ment és ment, 6éves Vw-re meg negyedévenként 130 ezret szervizben hagytam ,és többször cserbenhagyott,szóval a kor sem számít . Modern technika inkább átok, mert nem megbízható, és szervizigényes. Régi vasak jobbak voltak és akár otthon is szerelhetőek.
"Ez-az nyikorog, kőfelverődés a szélvédőn, festék megmattulva, megkarcolva, műanyagok elöregedve"
Ez nem idő függő. A magyar utakon az ÚJ VW passat futóműve 25000 km után már kopogott, a belseje és az ablakok környékén meg már nyüszögött.
A kőfelverődések: Az utak is olyan "jól" vannak takarítva, hogy nemhogy az országutakon, de még az autópálya is néhol szinte murvás.
A műanyagok meg néhány, a tűző napon végigtöltött nyár eredményei.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!