Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi az a futott kilométer, ami...

Mi az a futott kilométer, ami felett már nem érdemes autót venni anélkül, hogy ne kelljen aztán még százezreket rákölteni? Vagy mi az a kor egy kocsinál?

Figyelt kérdés
futott km, autó, kor
2013. aug. 30. 16:27
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
Most láttam autószerelőnél egy 1993-as Audi 100 2.0 benzinest, motorja nem volt, mivel sz*rakodik benne az olajnyomás, a szerelők cseréltek már benne 2X is olyan valamit, ami ezt szabályozza, de nem jó. Szerelpk se tudják mi a baja. Így kellene bele egy új motor, talán akkor majd jó lesz. Km állása 350 000.
2013. aug. 30. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
Hát ha már az óra mutat 7-800 ezret, akkor azt mondom, inkább nézek más autót.
2013. aug. 30. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:

7-800 ezret?? :O


:DDD

2013. aug. 30. 17:32
 4/13 anonim ***** válasza:
0%
Dízelnél 250e, benzinesnél 300e.
2013. aug. 30. 18:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:

Nos ez relatív:

Régen a W123-as mercikkel taxiztak a németek, aztán megvette egy magyar zöldséges 300000 km-rel, itt beletettek még 200-at, majd elvitték a románok, és mire 800000 km került beléjük, valahol Iránban, vagy más közel keleti országban kötöttek ki, ahol még taxiztak velük pár évig!

:D


Ja tudom a régi vasak másak voltak...


Nem régen megvettem a céges autómat amiben 5 éves korára 260000 km volt. A motorjához addig még hozzá se nyúltak a szerelők (olajcserén kívül). Az ukránok boldogan vitték el mikor tovább adtam, a magyarokat nem érdekelte...

2013. aug. 30. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 Beviz Elek ***** válasza:
68%

Ez függ az autó minőségétől (pl fiatot még 0km-rel sem vennék) és függaz előző tulajoktól. Ami ugyebár lutri....


Több Suzuki, Vw, Nissant motort láttam, ami 250e felett is megbízható, jó állapotú volt. Az előző autómat 280nál adtam el (3 év használat után) és a jelenlegit 270nél vettem.

Az előzővel 3 évig semmi gond nem volt, 1 akksicserén kívűl sosem kellett hozzányúlni.


Nagyfater Daciaja több mint 1milliót ment el 2 vagy 3 hüvely és gyűrűcserével. Mert vigyázott rá.

Nagybátyám kétévente kifektetett egy motort (Audi, Honda, Suzuki!)


Km nézegetés helyett én a kasztnit nézném, azon látszik, hogy mennyire vigyáztak az autóra, illetve a rohadások cseréje nem olcsó buli.


Ja és még valami! Miből gondolod, hogy az autókban nincs visszatekerve az óra? Találkoztam olyan eladóval, akí eladás előtt vett egy másikat, amibe kevesebb km volt, majf egyszerűen kicserélte

2013. aug. 30. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
69%

Soha ne a km-t nézd ami az órában van ,hanem a kocsi állapotát! Az idehaza árult kocsik többségének vissza van tekerve az órája, mert a tisztelt vevők rá sem néznek olyan kocsira aminek 200ezernél többet mutat a kmórája.. Inkább megveszik a 450ezret futott kocsit 140 ezerre tekert órával és örülnek ,hogy de jól kifogták a tuti vételt.

A kor is relatív. 28 éves japán kocsimra szinte semmit nem kellett költeni csak ment és ment, 6éves Vw-re meg negyedévenként 130 ezret szervizben hagytam ,és többször cserbenhagyott,szóval a kor sem számít . Modern technika inkább átok, mert nem megbízható, és szervizigényes. Régi vasak jobbak voltak és akár otthon is szerelhetőek.

2013. aug. 30. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
67%
Én mindig 6-9 éves autókat vettem 80-160 ezer körüli VALÓS kilométerrel. Karban tartottam az összeset, de a nagy javításokat már nem vártam meg. Legkésőbb 12-13 éves korukban kiszálltam belőlük. Addigra már rengeteg apró idegesítő dolog összejön rajtuk. Ez-az nyikorog, kőfelverődés a szélvédőn, festék megmattulva, megkarcolva, műanyagok elöregedve, ennyi idő után meg is unja az ember, stbstb. Annyira lemegy az áruk, hogy jobban megéri eladni, rádobni pár 100 ezret és megvenni az újabbat. Nem gazdaságos már a fenntartásuk.
2013. aug. 30. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
100%
Bevallott 560e km-el vettem golf 1-et :D
2013. aug. 30. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
42%

"Ez-az nyikorog, kőfelverődés a szélvédőn, festék megmattulva, megkarcolva, műanyagok elöregedve"

Ez nem idő függő. A magyar utakon az ÚJ VW passat futóműve 25000 km után már kopogott, a belseje és az ablakok környékén meg már nyüszögött.

A kőfelverődések: Az utak is olyan "jól" vannak takarítva, hogy nemhogy az országutakon, de még az autópálya is néhol szinte murvás.

A műanyagok meg néhány, a tűző napon végigtöltött nyár eredményei.

2013. aug. 30. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!