Simson s51. Vagy iszony magas az alapjárat, vagy egyáltalán nincs. Nem lehet beállítani. Miért?!
Régi motoros vagyok, sok simson újítottunk fel anno, láttam ezt azt már, de b/szus ez valami hihetetlen.
Új csapágyak, szimeringek vannak a motorba, és mgis totál ugy viselkedik, mintha szimreinges lenne. Az alapjárat, meg levegőcsavarokkal játszadozva, vagy magas nagyon, de ha egy nagyon picit megmozdítod az alapjáratállító csavart, már leáll. Plussz, teljesen betekert levegőcsavarral is pöfög a motor, sőt ki is pörög még.
A karbiban uj úszó van, az összes kis csavar, álltó kiszedve, felcsiszolva visszatéve. SEMMMI! ugyanaz.
arről már nem si beszélek, hogy kb enni lehetne belle olyan tiszta....
A szimeringet nem én cseréltem benne, de állítólag újak...viszont feltűnően füstöl a motor az állítólagos normál keverék ellenére.
Fogalmam sincs mi lehet a baja, de felb/sz már! Mindne motort be szoktam tudni mindig állítani, ismerem a fortélyokat, trükköket, de semmi se segít. ugyanolyan...
van hogy késve is reagál a gáázra, illetve viszaaengedés után nem azonnal esik a fordulat le...
egy az egybe szimeringesség, vagy falslevegő tünetek, de hol?!!!!!!!!
de ilyet, hogy vagy pörög mitn állat, vagy ha kcsiittekersz puff leáll.
100 féle gyertyával próbáltam, 100 féle gyujtásállítgatással, megszakítóhézaggal. UGYANEZ!
mi a franc baja lehet???!!!
igen, a szimering volt a gond. a kuplungoldali szimering nem 20 as beléső átmérőjű volt, hanem 22 es...csoda, hogy nemvolt alapjárat, meg füstölt mint állat.
de msot ezt kicseréltem ujjabb gondok vannak.
A fax kivan vele, már megint.
először tök jó volt, alapjárat egyenletes, minden faxa. mentem egy kört, hopp ha nyélgázt húzok, akkor fullad...hőköl...megint mindent állítgattam suber ide, súber oda, ugyanez, levegócsavart is százfelé ugyanez.
ha ráhúzom a szivatót, és ugy nyélgáz, akkor viszont jó!!!! nem hőköl, megy.
De bármely suberálláson ha simán huzom, akkor nem megy..:/
tököm kivan már az egészzel.áááhhh
nagysúberes karbi van benne, 16 n1 67 es főfúvóka, uj úszó, tűszelep jól zár.
gyújtás lehet ez?
de ha csak terhelás nélkül pörgetem, kipörög simán, mint állat, ki sem hagy. ha ráülök, huzom a gázt fokozatosan nicnsbaj, hanem ha pal 1, fel 2 be, és nyálgázt rántok, csak hőőőőőköl, és nemmegy sehova, ha visszábbengedem megindul...
de nem lett furatva.
és eddig jó volt....csak uj csapágyakat kapott, meg most tőlem egy zsíruj szimeringet a kuplungoldalra
6N1-X típus
16N1-1 16N1-3 16N1-5 16N1-6 16N1-8 16N1-11 16N1-12
Főfúvóka mérete
62 80 67 50 72 72 67
Súbertű fajtája
04 04 08 (2A512)
04 09 (2A521)
10 (2A511)
08 (2A512)
Súbertű helyzete felülről
3. 3. 3. 3. 4. 4. 3.
Alapjárati fúvóka
35 40 40 40 35 35 35
Alapjárati csavar(tolattyú csavar)
0,5 - 1 fordulatra nyitva
0,5 - 1
fordulatra nyitva
0,5 - 1
fordulatra nyitva
0,5 - 1
fordulatra nyitva
1 - 2
fordulatra nyitva
1 - 21)
fordulatra nyitva
1 - 2
fordulatra nyitva
Szivató fúvóka mérete
50 50 50 50 50 50 50
Úszószint 7±1 mm
7±1 mm 7±1 mm 7±1 mm 8±1 mm 8±1 mm 8±1 mm
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!